Gå til innhold

Anbefalte innlegg

On 2.6.2017 at 23.53, papertiger skrev:

For en kjip situasjon! Og spesielt når forsikringsselskapet ikke spiller på lag, da blir en tung sak enda tyngre. Følger med her og håper det ordner seg! Må da koste samfunnet enorme summer disse innbruddene.

ps: som saltkjelen sier hadde jeg levert den originale CICen til BMW og bedt dem installere den mot at du får kontantoppgjør på disse delene. Om de går med på det kan du bruke de til oppgraderinger :)

Ja... er snakk om gjennomsnittskostnad på 200.000 per bil. Og det er forsikringsprisen. Den er ut i fra det jeg har hørt ca. Halvparten av det vi "forbrukere" får.

har vært over 300 innbrudd så langt i år... 200.000 x 300. Blir en god del det... burde egentlig vært helt oppe i politisk nivå, iom at politiet må engasjeres, premier hos forsikringsselskapene øker, og at det er såpass utrygt å la bilen sin stå ute nå for tiden. Dette er tross alt tjuvradder som har guts til å bryte seg inn i biler som står rett utenfor huset, eller til og med i garasje.

Det koster jo også alle forsikringstakere penger når det er så store kostnader det er snakk om. Det fordeles tross alt på alle forsikringstakere og deres premier...

Dritt, rett og slett skikkelig dritt er denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk vite at bilen er ferdig i dag! Var dessverre stuck på jobb til etter 18, så rakk ikke hente den... så da blir det henting i morgen tidlig!

Håper og tror selvfølgelig at alt er i orden, men det er ikke godt å si.

Satser på å få retrofittet NBT/NBT EVO igjen + en eventuell installasjon av LCD display.

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok! Har en girspak for salg, da denne skal byttes ut med noe nytt 😎.

Tenkte hbo over 500,-

bare å sende meg pm eller svare på innlegget om du er interessert.

Bilen den har sittet i har gått 88k, så den er ikke helt ny, men pent brukt.

IMG_6649.JPG

IMG_6650.JPG

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten oppdatering på skrangling og motortrøbbel:

Ok! Da har jeg fått igjen bilen etter enda en del byttet pga. skrangling og diesel-lyd på motoren (som er bensin). 

De har byttet oljepumpen, og denne gangen forsvant skranglingen! Endelig er bilen tilbake til raffinert start og stopp, rolig cruise og litt heftigere pådrag. Det kjennes utrolig godt!

har i tillegg kontakten en kar med komplett M Performance styling med unntak av Diffuser bak (som jeg også har fra før) og venter på svar fra han. Hadde vært digg om jeg fikk Montèe skjørt og leppe på bilen! 

Mangler en eventuelt spoiler på bagasjeluken, men foreløpig avventer jeg da NBT er mer i fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...