Gå til innhold

Hvor få tak i decat downpipe til E39 520D

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Gabz skrev:

Mye jobb det eventuelt? Hørt med et eksosverksted like ved her, men som godkjent verksted får de ikke lov å fjerne katalysatorer.. 

Det spørs jo litt det da, hva man legger i mye jobb :-P noe kapping og tilpasning må jo beregnes, men veit ikke.

prøv og finn bilder av org frontrør med kat fra både e39 520d og e46 320d, så får man jo kansje et visst intrykk da vertfall :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å finne gode bilder av det. Tror det er lite av E39 520d over dammen og ellers generelt, finner bare til E46 og E39 med seksere. Må kanskje lages custom, og hverken Svendsen Eksos, Bilens Eksosanlegg eller lignende verksteder vil gjøre dette da det ikke er lov.. Ikke barebare det her :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14. april 2016 at 13.32, Gabz skrev:

Mye jobb det eventuelt? Hørt med et eksosverksted like ved her, men som godkjent verksted får de ikke lov å fjerne katalysatorer.. 

Mulig dumt spørsmål, men om du skrur av skiltene og sier bilen er en banebil? Er vel ingenting lover som ødelegger da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, kanskje ikke. Men tror ikke jeg skal gidde å drive med det :P Skiltene mine er atpåtil klistret fast i bilen, haha. Men hvis de ikke har lov å montere det, så har de sikkert ikke bolt-on rør og da kan jeg like gjerne få noen "ikke-godkjente" til å lage det til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...