Næssen Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Hei og velkommen til tråden min har en 2005 modell e60 530d, som jeg tenkte legge ut litt info og oppdatere om fremover. Her er noen bilder fra da forrige eiern hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 Her er litt diverse bilder av hva jeg har gjort med bilen. -bytta motorfester, motorbrakket, gamle knakk tvers av. -bytta diverse pærer til LED -sota framlampene på nytt -sota framrutene -nye felger Hamann PG1 19" -nye gulvmatter i stoff -bytta til tinta sideblinklys -sota framrutene -bytta frontrute -lakkerte opp frontfanger etter jeg ble rygga på -montert vindavvisere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 fått seg en skikkelig runde med rubbing, polish og voks nå denne uka rutene blei også polert og fikk et par lag med rainx Popza og S. Gunstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Gøy å se denne tilbake på forumet! Er en utrolig pen E60! Ser ut til å være i gode hender også Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Gratulerer med flott bil Godt at den havnet i gode hender som tar vare på den! en av de penere og mer gjennomførte e60'ene jeg har sett. keep it up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 21 minutter siden, Gabz skrev: Gøy å se denne tilbake på forumet! Er en utrolig pen E60! Ser ut til å være i gode hender også Følger med! Hyggelig å høre! så den har hatt tråd på forumet her før? har jeg ikke fått med meg takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 22 minutter siden, Tollefsen skrev: Gratulerer med flott bil Godt at den havnet i gode hender som tar vare på den! en av de penere og mer gjennomførte e60'ene jeg har sett. keep it up! Tusen takk! Veldig hyggelig å høre! Men er nok dessverre ikke helt strøken, er noen skrammer her og der dessverre, som en ganske stygg bulk i ene hjulbua bak etter at forrige eiern ble rygga på :/ men planen er å få fiksa detta nå i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Er tråd her, ja. Søk opp Mariuskv så finner du den nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 4 timer siden, Gabz skrev: Er tråd her, ja. Søk opp Mariuskv så finner du den nok Takk, skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Helt rett e60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Savner denne bilen noe hinsides! Utrolig takknemlig for at den kom i rette hender! Blitt skikkelig feit nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 On 14.4.2016 at 23.13, Skulebollen skrev: Helt rett e60! Veldig hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 On 14.4.2016 at 23.30, Mariuskv skrev: Savner denne bilen noe hinsides! Utrolig takknemlig for at den kom i rette hender! Blitt skikkelig feit nå uff det skjønner jeg :/ Godt å høre! prøver så godt jeg kan og ta vare på den takk takk! ekke dum den nye din heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 noen bilder av hva jeg driver med nå for tia da, prøver å redde denne leppa. selvom den sikkert blir fort ødelagt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Kjempe fin e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå