BimmerFan! Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 Noen bilder av en skitten bil i høstlige omgivelser Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Nydelig bil du har. Vet at neste 5 av nyere sort blir sedan . De er liksom så flotte i fronten ,ja alt harmonerer . BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 1 time siden, sveigis skrev: Nydelig bil du har. Vet at neste 5 av nyere sort blir sedan . De er liksom så flotte i fronten ,ja alt harmonerer . Tusen hjertelig takk for det sveigis Jeg synes at alle 5ere er like fine i både stv og sedan. Et designmessig kunstverk er de Dersom jeg skulle hatt en E61 engang. Da hadde den vært lik din. Bilen din er helt riktig Nydelig rubinsort farge, for å ikke snakke om interiøret i bilen din. Vakkert. Mange som burde ha lært av deg det å vedlikeholde bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Jeg er helt enig med dere ang designet, alle 5-serier er rett og slett ren perfeksjonisme Jeg sliter sikkelig med å finne en favoritt, derfor er de alle favoritter. Jeg har muligens sagt det før men det er en veldig pen bil dette her Du må bare hive ut flere bilder BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Jeg er helt enig med dere ang designet, alle 5-serier er rett og slett ren perfeksjonisme Jeg sliter sikkelig med å finne en favoritt, derfor er de alle favoritter. Jeg har muligens sagt det før men det er en veldig pen bil dette her Du må bare hive ut flere bilder Tusen takk for det Fredrik 90 Jeg har fulgt med på trådene til både deg og Svegis i lang tid nå og må si at dere vet hvordan man skal vedlikeholde biler. De som senere eventuelt kjøper bilene deres er heldige. Bilen din er helt rå, ca. 300 hester, R6, imperial blue, masse utstyr. Dette er oppskriften på en riktig F10 i mine ører hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 Da har bilen vært inne på fiks. De fiksa 01/2000 service lampen, smurte setene, software update, og resettet automatkassen. Deilig! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Hva menes med at de smurte setene? Er det for å bli kvitt knirkelyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 Ser nå at jeg formulerte meg litt dårlig De tok av dekslene og smurte den kanten der skinnet møter plastikken med lærpleie middel. Enn så lenge er det knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 En service er aldri feil og bra å se denne perlen får den pleien den fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 1 minutt siden, sveigis skrev: En service er aldri feil og bra å se denne perlen får den pleien den fortjener Deilig å få alt unnagjort. Nå er bilen klar for sommeren Mangler bare en grundig vask inn og utvendig før jeg får god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 Da har bilen endelig fått en etterlengtet motor / interiørvask. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 Sinnsyk fin bil, BimmerFan. Og det interiøret er bare så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 8 timer siden, Fahad skrev: Sinnsyk fin bil, BimmerFan. Og det interiøret er bare så Tusen takk for det Fahad! Du vet hva jeg synes om bilen din også Norges tøffeste og mest gjennomførte F10 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Det interiøret var deilig ♥. Bilen ble alldeles perfekt etter shining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 36 minutter siden, sveigis skrev: Det interiøret var deilig ♥. Bilen ble alldeles perfekt etter shining. Tusen takk for det sveigis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå