Bmwnisse Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Har et problem med bilen min bmw e46 318i. Når jeg vrir om nøkkel så lyser alt som det skal lamper osv, men da jeg drar om til 3 punkte, så slår ikke startmotor inn. Har tatt diagnose osv, viser startsperre, men har kodet nøkkel, kjøpt nytt batteri, alle sikringer er bra. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Er det noe mer konkret diagnosen viser? Har du flere nøkler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnisse Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 Har prøvd med 2 nøkler, diagnosen viser ikke annet enn startsperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Den viser garantert noe mer enn "startsperre". Details matter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnisse Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 er kun EWS som kommer opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Det er som å si at det "er kun motor som kommer opp". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnisse Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 Har ikke noe mer informasjon og komme med, enn det jeg har skrevet lenger opp akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Du får ta dianose med utstyr som gir litt mer konkrete svar, uten det blir det ganske håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 Få tatt EWS synkronisering. Dette kan gjøres via INPA Eller GT1 å sikkert mange andre diagnose apparat. Feilkoden du kommer med er ikkje komplett. den skal ha eit nr og. Holder du til i nærheten av kvinnherad så kan eg hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå