MrBrum Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 Hva har skjedd her? Noen som har kommentarer til det som vises her. Motoren er en M52b20 fra en 98 E39. Motoren sett ovenfra med toppakning på plass.: Her er sylinder 1 til 3 med toppakningen fjernet.: Her er undersiden av toppen.: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Jeg er ingen ekspert på ting såpass langt inni motor, men det ser ut som lekkasje mellom sylinder 2 og 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 der er det lekkasje ja, vær veldig nøye med å sjekke at det er høvelig plant der enda, for er det masse groper og litt matriale er borte så kan det fort være at ny toppakning blir en kortvarig glede. men lettere å se feilen på selve toppakning , som oftest da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 Her er undersiden av pakningen: Her er undersiden av pakningen syl 2 til 6. : Dette er fra en bil jeg skroter. Så denne motoren skrur jeg på av ren nysgjerrighet. Den passer ikke i min nåværende bil, har TU motor nå. Men jeg tenkte at hvis den så ok ut kunne jeg bare sette på ny pakning og skru den sammen. Jeg tror ikke den har kokt. Det var samboeren min som kjørte da det skjedde, så jeg har ikke full kontroll på det punktet... Vet dere om det er noe spesielt jeg kan se etter i så måte, eller er eneste muligheten å trykkteste? Når jeg sjekket den gangen før den ble parkert, kom det eksos fra lufteskruen på termostathuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå