Henrikwiers Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Lager då en tråd etter mas fra min bror @williamwiers og for å dokumentere hva eg gjør med bilen. Bilen er en 1997 mod med m52b20 maskin og har rulla 175.000km! Fargen heter Montrealblau Planer: -Oransje blinklys rundtom -Eu godkjenne -Org speil -Supersport black evo(er godkjent med h&r senkefjærer no) -Noen greie hjul -Lakke frontfanger(litt feil blåfarge no) og svarte lister -M-tech bakfanger med m-diffuser -M-sideskjørt -Få på div deksler innvendig -Bytte pakning til sideruten h.b -Fjerne bremselys i bakruten -Facelift grillramme med chromenyrer -+++++ Så over til bilder ilag med William sin: bimmerR, BjornarHS, Bendik Kjellevold og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Må jo selfølgelig følge med her godt det kom en coupe til på os! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Følger så klart med her! Mye bra planer, men hadde ikke fjernet bremselyset bak dersom jeg ikke skulle bytte rute og, mener sterkt på at ruten har en tykk sort kant rundt der det er plassert, så det vil se merkelig ut dersom du fjerner det Henrikwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Følger med her! Henrikwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Følger med her! Ettersom jeg har forstått så er dette et bra utgangspunkt, så dette blir bra William får vel forandra denne bilen en god del vil jeg tro Henrikwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Ikke for å rakke ned på William, men kunne nesten se ut som denne har litt mindre rust enn hans? Uansett, pen bil! Henrikwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Har nok noen småflekker her og der(grillramme, bakluke, nede på dør) men bedre under er litt misunnelig på noen av kvalitetene den har som min ikke har. Bla annet hvor bra den er under, stor obc og setevarmere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Finfin E36 det her! Godt utgangspunkt på noe som kan bli veldig bra Følger med! Henrikwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrikwiers Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Lenge siden jeg har opptatert her, var på eu en stund tilbake hvor jeg fikk mangellapp på rustskada bremserør, morken bremseslange fremme og litt div lys Det som har blitt gjort til nå; - skifta bremserør - skifta bremseslanger - satt på nye framlykter - oransje blinklys - fikset alt som er av lys - supersport coilovers godkjent og bilen har endelig fått på skilter hyggelig å se at så mange som følger med Bendik Kjellevold og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Gratulerer Blir bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå