stig even Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Hei! Har en e39 520ia sedan facelift 2000 modell. Den starter og går, men når motoren begynner og nå rundt driftstemperatur kan den finne på og kvele seg selv i kryss når den står og bakker. Den starter etter litt kinning med nøkkelen som oftest på første forsøk etter stopp, men noen ganger på andre. Går helt greit og kjøre med den når jeg setter kassen over til manuell og girer den ned til første før jeg da starter igjen. merker også en lyd fra motor når den kjøres over lengere tid og at den muligens "klakker" litt på tomgang. Håper det er noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Du må ta diagnose. Feilmeldingene du får opp vil gi deg hint om hva som må fikses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Enig med Hollabaloo om å ta diagnose, men på generell basis så er det vel falskluft som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 generell feil er veivsensor, og kam sensor. disse gir feilmeldinger om hverandre. min kamsensor var gåen når den dauet i lyskryss på varm motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå