codex Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 Fått svar på mail jeg sendte tideligere idag til selger på bavaria. De finnes fortsatt ja, men siden mars/april 2015 ble alle i3'er levert fra fabrikk slik som dette..og dermed så skal det være sånn i deres øyne(BMW norge/tyskland). Er det fabrikkstandard så er det slik.. basta..sukk En kan selv legge ut for 2 nye felger til 6000,- stk' vistnok.. sikkert veldig aktuelt for mange...... Merker det irriterer meg, litt mer av prinsippielle grunner enn utsendemessigt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 (endret) 1 time siden, codex skrev: Fått svar på mail jeg sendte tideligere idag til selger på bavaria. De finnes fortsatt ja, men siden mars/april 2015 ble alle i3'er levert fra fabrikk slik som dette..og dermed så skal det være sånn i deres øyne(BMW norge/tyskland). Er det fabrikkstandard så er det slik.. basta..sukk En kan selv legge ut for 2 nye felger til 6000,- stk' vistnok.. sikkert veldig aktuelt for mange...... Merker det irriterer meg, litt mer av prinsippielle grunner enn utsendemessigt. Vel bestilte du din ny før dette kan du si at det ikke var slik den var på bilder og da krever at de fikser to nye edit: på nettsiden for i3 er det bilder slik, går vel muligens ikke likvel da(?).. Endret Mai 12, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 (endret) Huff, bmw er ikke det, det en gang var.... 15 år til så er det ikke mercedes og audi de konkurerer mot, men peugeot og honda. synest dette er ei prinsippsak, klart ingen ser begge sider samtidig men herregud. Står så godt i kontrast med e34 m5 med throwing stars man kommer. iphonegenerasjonen som designer fremkostmiddel og ikke kjøretøy har fått fotfeste i Munich. Endret Mai 12, 2016 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 2 hours ago, Marius2002 said: Vel bestilte du din ny før dette kan du si at det ikke var slik den var på bilder og da krever at de fikser to nye edit: på nettsiden for i3 er det bilder slik, går vel muligens ikke likvel da(?).. Bestile i slutten av desember i fjor, så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 (endret) 1 time siden, codex skrev: Bestile i slutten av desember i fjor, så nei. Ok. Rart BMW "ikke er så nøye på det". Selv om det for mange er en bagatell og ikke tenker over det. OG jeg ser nå du skrev 2015, jeg leste 2016... Beklager Endret Mai 12, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå