Mathias Holtsdalen Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 (endret) Velger å lage en liten tråd for å få litt inspirasjon og for å kunne titte tilbake på ting som blir gjort med bilen Kan starte med at jeg kjøpte bilen. Nylig byttet motor, stått uten i 1.5 år, altså 1 år over tiden til eu. tok den på eu og 12 feil kom på papiret, dagen etter fikk jeg hentet ut skiltene. Så da SLIK UT. Samme dag ble bilen senket med YellowSpeed Pro Drift Dynamic coilovers, med 34haks hardhets justering, samt camber topplager. kjørte så en periode med XXR527, men lysten på kant kom, så da gikk jeg til innkjøp av Hartge Replica fra GS. disse er nå satt over på Coupe'n til fruen Static... har også fått montert Mtech ratt som er trekt om til alcantara, som passer fint til alcantara sport interiøret mitt AKKURAT nå, står bilen på noen dritfæle 19'' og er justert HØYT på yellowspeed coiloverne, men har nå STORE planer nå som felgene er solgt og det skal bli gjort noe med dempingen, hehe Endret Juni 3, 2016 av Mathias Holtsdalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Finfin brukis det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Så denne på Porsgrunn bilfestival, imponerende høyde på bruksbil😎 Hva er planer for felger?😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 5 timer siden, Gabz skrev: Finfin brukis det her Takktakk:) bedre blir det!!:) 5 timer siden, Maggi93 skrev: Så denne på Porsgrunn bilfestival, imponerende høyde på bruksbil😎 Hva er planer for felger?😇 Hehe jotakk:) utrolig nok uten dubbing i buer at all! En ting som irriterte meg GRENSELØST med det treffet der, var at noen satte seg / lente seg til fram skjermen vi lakkerte kvelden i forveien... Så dette må gjøres på nytt ettersom det blei signert med en rompe på skjermen:)... Har ikke noen direkte plan uten om at jeg aller helst kikker etter 3delte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 var også på Porsgrunn bilfestival som nevnt over her, møtte også på Hag1m er fra forumet bags VS static HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 haha dæven for en static høyde xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 16 minutter siden, Freakshow skrev: haha dæven for en static høyde xD grei bruksbil det vell hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Må vel passe på hvordan man legger seg i veibanen osv her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 4 timer siden, Clarity skrev: Må vel passe på hvordan man legger seg i veibanen osv her? Må passe på når man skal over gulstripa for å si det slik:) Men imorgen!! Da skal jeg til Stavanger å hente noe jeg har drømt om lenge😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 Følger med her static som er tingen! 3pc hjul du skal hente? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 Ser bra ut Grei høyde på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2016 og nå enda bedre!! bilen har nå fått montert BAGS! Hadde meg en herlig og lang tur til Stavanger, 12 timer kjøring ble det til sammen har fått det montert og det fungerer herlig uten om at jeg savner en litt større kompressor som blir bestilt en av dagene nå stor og fyldig update kommer når jeg får tatt siste finishen! gir ut en liten smakebit imens Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mai 17, 2016 Share Skrevet Mai 17, 2016 gleder meg til update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2016 Share Skrevet Mai 17, 2016 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2016 veeeel, her kommer da update'n, men en liten vri og forandring har lenge hatt lyst på bags og kikket en stund etter dette på diverse facebook sider, finn.no, ebay, airbagit, airride-system osv. har et par kamerater som også kjører luft, så ble tipset om et sett som en kar hadde, tok kontakt med han via facebook og dagen etter satt jeg i bilen på vei til stavanger! fra skien! 6 timer kjørevei hver vei tok med meg fruen på tur! byttet på litt på veien så var fint å ha hun med mye fint og se på vei til stavanger også! se så høy bilen er! på 19'' felger og høyt justert på coiloverne. møtte på en litt snodig kar når vi kom frem, fikk lagt alt over i min bil, betalt og vendte snuta hjemover etter 12 timer kjøring var ferden endelig over og jeg hadde endelig kjøpt meg bags! startet raskt med montering! kjøpte en pakke med parkett på maxbo og reiste opp på verkstedet. slik ble da altså bagasjen seende ut. pent ikkesant? noe jeg angrer veldig på var at jeg ikke la kompressoren i bagasjen for å få ned litt støy, for denne bråkte veldig. så det skal jeg huske på og ta med meg vidre SÅ var det å få lagt opp ledningsnett, brytere, luftledninger, montering av belger +++ dette var ganske rett frem. første test med bags! fete hjul ikkesant? hehe, belgene bygde litt mer ut en coiloverfjærene, så det ble et lite problem, hadde ikke spacere tilgjengelig så da ble det montert reservehjul for å kunne kjenne hvordan det var å kjøre med et par dager senere ble det montert noen orginale x3 hjul for å se, HER skulle det vært spacet MYE. null luft i belgene, her ligger rett og slett vanger og kanaler på bakken SÅ lurer dere kanskje på hvorfor skiltene er av? jo... etter jeg monterte x3 felgene med 15mm spacere, gikk fikk de klaring fra belgene men ikke nok... kjørte maks luft i belgene og fikk jekken under for å jekke den opp, byttet hjul og slapp den ned, fikk akkurat fingeren i mellom og tenkte det gikk fint, noe det ikke gjorde... ettersom jeg senket bilen så ''utvider'' belgene seg som de går sammen, og det har subbet i dekket.. fylte så 4,5 bar og POOOOOWWFH!! såååeh... vurderte en periode og bare bestille nye belger, men har lenge hatt lyst på nyere bil, så selger nå luftsettet slik det står, kjøper meg en e90 og gønner på med luft der og! for luft, det SKAL jeg ha igjen! bilen skrues nå for tiden orginal og blir lagt på finn så snart den er klar et par halvgreie bilder fra static tiden, må si jeg savnet det litt og, er liksom litt av skjarmen og kjøre senket bil. bags er småjuks hehe tiden jeg hadde xxr527 oooog siste turen opp til verkstedet med bags BARE bak! hehe her ser dere også coupe'n til fruen fin bil! lagt MYE jobb bak den, kjøpte den klis orginal og med havarert motor. har i ettertid fått montert coilovers, full Mpakke utvendig, byttet motor, Hartge replica, lakkert hele venstre side, nye skjermer ++ csl luka er straks klar for lakk og da blir siste rustflekkene tatt og blir ikke gjort stort mer med bilen min nå uten om at det blir gjort oljeservice, på med orginale fjører og dempere, fjerning av tank, kompressor osv osv osv, samt en god vaske og polerings runde før den blir lagt ut for salg kommer sterkere tilbake! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå