patrikskauen Skrevet Mai 20, 2016 Skrevet Mai 20, 2016 (endret) Hei, jeg har den siste tiden fått litt problemer med bakstillinga på bilen. Det som skjer er at når jeg først starter bilen om morgenen, og setter den fra 1. til revers kommer det en klunkelyd bak fra diffen(tror jeg). Det kommer også klunkelyd når jeg girer (kun på visse RPM områder), klunkelyd hvis jeg launcher bilen for "hardt", og innimellom føles det som om hele drivverket henger litt etter. Er en E46 2000 coupe m52tub20 manuell det er snakk om Er det noen som har vært borti noe lignende? Kan det være diffen alene? Diff foringer? Drivaksel? Girkasse? Endret Mai 20, 2016 av patrikskauen
Shattered Skrevet Mai 20, 2016 Skrevet Mai 20, 2016 Kan det være subframe disaster? Les tråden til Djwik her:
patrikskauen Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Skrevet Mai 23, 2016 On 5/20/2016 at 13.53, Shattered skrev: Kan det være subframe disaster? Les tråden til Djwik her: Hmm, hadde bilen på bukk for et par måneder siden, var ikke noe sprekker eller lignende ved subframefestene da. Klunkelyden har vært der siden jeg kjøpte bilen, men blitt værre siste ukene. Selger sa det var bare å bytte diffen
vegard89 Skrevet Mai 24, 2016 Skrevet Mai 24, 2016 (endret) Slark i diffen på e46 er vist ikke så uvanlig. Har disse lydene i blant selv. Hører stadig vekk at folk sliter med dette på denne type 3 serie. Endret Mai 24, 2016 av vegard89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå