Robin L Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 (endret) hei. har en 2002 modell e39 525dat med full m-sport. sølvgrå med sort alcantara interiør. en av få urørte e39. her er alt originalt. bilen har gått 230.000km. noe smårust på bakluke, litt helt nede på hjulbue framme og noen blærer på to dører. lite til og være e39. liten sprekk i framfanger interiøret er meget pent untatt ett lite hull i førerstolen som er lappet igjen. stål-lister,sportsratt,sportsseter, sort tak osv. utstyrt med webasto, xenon, soltak, aut.klima,automat,regnsensor,nivåregulering avtagbar krok +++ ene luftputa på nivåreguleringen er lekk og knappen på bakluka fusker, men dette vil nok bli fikset om jeg selger evt : ) hva trur dere den er verdt? lite m-sport biler og samenligned med på finn... Endret Mai 20, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 60 000,- - 85 000,- Kommer an på hvor god tid du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Betalte ca 80 for min med samme kmstand for halvannet års tid siden. Men den var strøken, eneste av rust var i nærheten av bakluka og absolutt alt fungerte da jeg henta bilen. Dum som et brød solgte jeg denne, så nå har Djwik den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå