Vegard reinaas Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Hei! Har sett noen kjøre med konstant lys i blinklysa? E91 i mitt tilfelle, er det ekstra pære jeg kan sette inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Du har LED blinklys og ingen pære du kan erstatte. Skal du ha lys i blinklysene konstant må dette kodes, men hvorfor ønsker du dette når du allerede har et sidemarkeringslys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelk Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Et annet spørsmål.. Lysstyrken på parklysene, er dette noe som kan kodes slik at de lyser sterkere? De blir så å si helt borte når det er dagslys. Har 20w led pærer i parklysene. e91 2008 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Ja, man kan kode parklysene til å lyse like sterkt som DRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelk Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 5 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ja, man kan kode parklysene til å lyse like sterkt som DRL. Ja riktig, takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard reinaas Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 20 timer siden, Saltkjelen skrev: Du har LED blinklys og ingen pære du kan erstatte. Skal du ha lys i blinklysene konstant må dette kodes, men hvorfor ønsker du dette når du allerede har et sidemarkeringslys? Okei takk for svar! Så en e91 når jeg var på jobb en dag. Syntes det så bra ut. Vises ikke så godt de markeringslysene som er fra før. Er det lovlig med konstant-lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Nei, det er ikke lovlig her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard reinaas Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 Nei som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Ingenting som er lovlig i detta landet her. Bare å kjøre på sikkert. Alle disse som har e39 og e46 kjører jo rundt med us blink lysende hele tiden. Kan aldri tenke meg at dem blir stoppet daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Jeg testet US lys i en perioden på min E61 og når jeg ble stoppet, så ble det påpakning om visning på SVV. Ingen forelegg, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå