Matsmeisel Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 (endret) Har nå bestemt meg for å selge vidunderet. Jeg kjører rett og slett for mye bil til at jeg vil beholde denne. Og har ikke samvittighet til å kjøre på denne godbiten 30-40 000km i året. Bmw 330ci med Ess stage 1 kompressor (320hk 410nm) 2002mod 181000km For de som måtte lure så er dette Thundercoil sin gamle. Jeg har fått tillatelse fra han til å linke til tråden hans om bilen om du er interessert i å vite alt som har skjedd siden han kjøpte den i 2013. Og det er ikke rent lite for å si det pent! Her følger linken til min mindre interessante tråd: Har ikke fastsatt noen pris enda. Endret Juni 7, 2016 av Matsmeisel Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet Juli 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2016 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Jeg lurer også på pris... Lurer på en annen med stage 2 i meget både strøken og bra stand! Så hadde vært morro å visst hva slags pris du tenker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Denne er solgt for lengst. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Denne blir kjørt av en ung dame i Bergen nå. Ble solgt ganske kjapt. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegatd Skrevet Oktober 11, 2016 Share Skrevet Oktober 11, 2016 Solgt? kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 11, 2016 Share Skrevet Oktober 11, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2016 Solgt til en ung dame i Bergen ja😊 Beklager at jeg ikke har vært innom å oppdatert info, men det har gått rett i glemmeboka😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå