Matsmeisel Skrevet Juni 7, 2016 Skrevet Juni 7, 2016 (endret) Har nå bestemt meg for å selge vidunderet. Jeg kjører rett og slett for mye bil til at jeg vil beholde denne. Og har ikke samvittighet til å kjøre på denne godbiten 30-40 000km i året. Bmw 330ci med Ess stage 1 kompressor (320hk 410nm) 2002mod 181000km For de som måtte lure så er dette Thundercoil sin gamle. Jeg har fått tillatelse fra han til å linke til tråden hans om bilen om du er interessert i å vite alt som har skjedd siden han kjøpte den i 2013. Og det er ikke rent lite for å si det pent! Her følger linken til min mindre interessante tråd: Har ikke fastsatt noen pris enda. Endret Juni 7, 2016 av Matsmeisel Ivrig86 reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Oktober 9, 2016 Skrevet Oktober 9, 2016 Jeg lurer også på pris... Lurer på en annen med stage 2 i meget både strøken og bra stand! Så hadde vært morro å visst hva slags pris du tenker
Daniel. Skrevet Oktober 9, 2016 Skrevet Oktober 9, 2016 Denne er solgt for lengst. Thundercoil reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet Oktober 9, 2016 Skrevet Oktober 9, 2016 Denne blir kjørt av en ung dame i Bergen nå. Ble solgt ganske kjapt. kortsluttning reagerte på dette 1
Matsmeisel Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2016 Solgt til en ung dame i Bergen ja😊 Beklager at jeg ikke har vært innom å oppdatert info, men det har gått rett i glemmeboka😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå