Gå til innhold

Hvilke biler tilhører disse to rattene?

visiks
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Popquiz!

Nok en gang må jeg be dere om hjelp :) 

Kjører i dag en E87 116i 2006/7 modell med standard m-sport ratt uten knapper. Eneste bildet jeg hadde av interiøret:

e87ratt.jpg

Det er sportslig og fint, men ønsker å oppgradere/endre ratt til et enda bedre et. Jeg liker når rattet er litt "chunky", og det jeg har nå er som sagt bra, men synes de under så kjempestilige ut :)

Ser dere hva slags biler disse to rattene er fra? Enda bedre hadde vært om dere vet om det er kompitabelt med en 1-serie? Leker med tanken å kjøpe et nytt et, men om jeg kan gå til et bilopphøggeri og hente et er vel det enda bedre!

nyttratt2.jpg

nyttratt1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Jeg har ratt fra BMW med flat bunn i 1-serien. :)

IMG_6291_zpsvexiczb1.jpg

...men de over her er nok ikke originale nei.

Makan for et ratt! Sånn skulle jeg gjerne hatt. Er det stock i m-sport pakka til nyere 1-serier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er originalt Performance-ratt fra BMW. Det "heftigste" rattet levert fra fabrikk i 1 (og 3) -serie er M-sport-rattet:

IMG_4056_zps97ded239.jpg

Ellers får man jo også Performance-rattet (det jeg har) uten display (de er en god del rimeligere).

Et annet alternativ er å montere ratt fra e89 Z4:

BMW-Z4-sDrive35is.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel tilsvarende ratt til det øverste bildet der, og er veldig fornøyd med det :) Men er ikke villig til å montere noe som ikke er OEM, så blir nok å beholde det jeg har da ser det ut som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...