visiks Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Hei! Popquiz! Nok en gang må jeg be dere om hjelp Kjører i dag en E87 116i 2006/7 modell med standard m-sport ratt uten knapper. Eneste bildet jeg hadde av interiøret: Det er sportslig og fint, men ønsker å oppgradere/endre ratt til et enda bedre et. Jeg liker når rattet er litt "chunky", og det jeg har nå er som sagt bra, men synes de under så kjempestilige ut Ser dere hva slags biler disse to rattene er fra? Enda bedre hadde vært om dere vet om det er kompitabelt med en 1-serie? Leker med tanken å kjøpe et nytt et, men om jeg kan gå til et bilopphøggeri og hente et er vel det enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 BMW har vel aldri levert ratt med flat bunn, så de er nok custom ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visiks Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 20 minutter siden, E.H.D skrev: BMW har vel aldri levert ratt med flat bunn, så de er nok custom ratt. Det forklarer en del... Fillern.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Når jeg ser på arket som ligger under det siste, så er det sikkert laget av Ledermanz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Jeg har ratt fra BMW med flat bunn i 1-serien. ...men de over her er nok ikke originale nei. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visiks Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 1 time siden, awt skrev: Jeg har ratt fra BMW med flat bunn i 1-serien. ...men de over her er nok ikke originale nei. Makan for et ratt! Sånn skulle jeg gjerne hatt. Er det stock i m-sport pakka til nyere 1-serier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Nei, det er originalt Performance-ratt fra BMW. Det "heftigste" rattet levert fra fabrikk i 1 (og 3) -serie er M-sport-rattet: Ellers får man jo også Performance-rattet (det jeg har) uten display (de er en god del rimeligere). Et annet alternativ er å montere ratt fra e89 Z4: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visiks Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 Har vel tilsvarende ratt til det øverste bildet der, og er veldig fornøyd med det Men er ikke villig til å montere noe som ikke er OEM, så blir nok å beholde det jeg har da ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Da hadde jeg bare hatt det som det er. Uoriginale ratt har ikke i nærheten av samme kvalitet som originale etter min mening. visiks reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visiks Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 Høres lurt ut Takk for bidragene! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå