Mariuse34 Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Hei! Bremselyset mitt har et kabelbrudd. Ene ledningen er knukket så jeg får ikke tak i den. Den er akkruat for langt inne under taket. Hvis jeg tar ned taktrekket bak, vil jeg få tak i den da, eller er det andre måter jeg må gjøre dette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Ta ut høyttaler er jo vanlig fremgangsmåte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2016 Må jeg både ta ut høytallere og ta ned taktrekket bak da, eller holder det å ta ut høyttaler? Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Bare høyttaler er som oftest nok. Mariuse34 og orala reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 (endret) har samma dritten jeg og. baklukebryteren fusker. er det oppe i taktrekket den feilen pleier og ligge og tru? er kablene plugget i over taktrekket slik at man kan plugge de ut og måle de lett? Endret Juni 22, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Bakluke bryter er også en meget vanlig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 kanskje greiest og begynne der ja : ) takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2016 Høytaler var løsningen. Kabelbrudd er fikset. Strålende hjelp! Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå