ESER Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Er det noen som kunne hjulpet meg med følgende; -Kjørelys bak på ene siden lyser ikke. Byttet pæreholder. Fått tips om at feilteller må resettes. -Kode start/stopp funksjon til deaktivert ved oppstart -Kode så man kan flashe med hovedlys (xenon) Eventuelt annet artig? Ta gjerne kontakt på 41312624. Jeg bor selv på Løten i Hedmark, men jeg kjører gjerne et stykke for å få fikset dette. Absolutt viktigst med baklyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Det hjelper hvis du også skriver hvilken bil det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 (endret) 40 minutter siden, Makky123 skrev: Det hjelper hvis du også skriver hvilken bil det er snakk om Det vil jeg absolutt tro det gjør. Gikk helt i glemmeboka=) -08 mod E91 BMW 318d. Endret Juli 8, 2016 av ESER Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 10, 2016 Share Skrevet Juli 10, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå