Robin L Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Hei. Sitter og vurderer om jeg skal bytte belger eller bare montere coilovers og dermed fjerne belgene.. har vært i kontakt med GS og qwt,. Men ingen av de turte og svare på om jeg kam kjøpe coilovers for bil uten nivåregulering og montere rett på. Noen som vet? Det er supersport jeg vurderer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Det går helt fint å få til. Bare fjerne belgene. Har en kompis som nettopp byttet fra luft til vanlig fjæring, han fjernet bare belgene og satt inn fjørene Ingstaad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 oki, takk for svar. vet du om jeg trenger noe i tillegg da? tårnlagre og slikt sikkert? vil det bli feilmelding? vurderer sterkt og gjøre dette, for da har jeg jo nye dempere og fjærer fram og bak... jeg tipper det er det originale som står på bilen enda så de kan jo ryke etterhvert tenker jeg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 15, 2016 Share Skrevet Juli 15, 2016 (endret) Regner med at du har Touring hvis du har nivåreg. Da er støtdemperne og fjærene separate og coilovers kan ikke brukes. Men senkefjærer kan erstatte luftbelgene. Kjenner ikke til at E39 sedan har nivåreg. Men du kan sikkert ha coilovers framme og vanlige fjærer bak på en Touring. Eirik. Endret Juli 15, 2016 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2016 hmm, så da må jeg har ett sett med dempere + senkefjærer evt da. tungvint det skulle være da : / da trur jeg at jeg går for belger bare. blir mye pes og finne deler og ikke minst godkjenne det. m-sport har jo fin høyde og comfort så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 Dette har Djwik på sin og jeg snart på min. En tusenlapp billigere enn nye belger, samt ingenting som kan ryke. Daniel fjerna sikringen til kompressoren og kodet den bort via pc http://www.ebay.com/itm/252053482888?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT belger var minst 3500 kr fra koed mener jeg å huske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingstaad Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 On 14.7.2016 at 15.05, Trond H. Olsen skrev: Det går helt fint å få til. Bare fjerne belgene. Har en kompis som nettopp byttet fra luft til vanlig fjæring, han fjernet bare belgene og satt inn fjørene Hei, opprettet akkurat en lignende tråd pga luftfjøringen på min 2001 525d ikke virker, er det virkelig så enkelt som å bare nappe ut belgene og sette inn noe fjører? er det ikke noe annet som må bygges om eller bytte ut andre deler? jeg er ny på luftfjøring og bmw så jeg trodde jeg måtte bytte hele bakstillingen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 31 minutter siden, Ingstaad skrev: Hei, opprettet akkurat en lignende tråd pga luftfjøringen på min 2001 525d ikke virker, er det virkelig så enkelt som å bare nappe ut belgene og sette inn noe fjører? er det ikke noe annet som må bygges om eller bytte ut andre deler? jeg er ny på luftfjøring og bmw så jeg trodde jeg måtte bytte hele bakstillingen jeg Sjekk linken min ovenfor eneste som trengs å gjøre er å kode vekk feilmeldingene og å koble ut sikring til luft/kompressor Ingstaad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingstaad Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 3 minutter siden, Shattered skrev: Sjekk linken min ovenfor eneste som trengs å gjøre er å kode vekk feilmeldingene og å koble ut sikring til luft/kompressor Takk for hjelp! nå skal det bygges! Hvis du går inn på min side så har jeg lagt ut bilde av hvordan den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2016 (endret) den der var slett ikke dum. vet du hvordan høyden blir på den eller? vil helst ha samme høyde som jeg har, da den er like høy fram/bak Endret Juli 22, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 4 timer siden, space-ace skrev: den der var slett ikke dum. vet du hvordan høyden blir på den eller? vil helst ha samme høyde som jeg har, da den er like høy fram/bak Dette er med mellom 20-25 brett drikke baki. Kom akkurat ned i drittkjelleren på ferga, uten at det subba for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå