Gå til innhold

luft fjæring

easyfixx
 Share

Anbefalte innlegg

var å kjørte med min 12mod 520 F11 i går når jeg kjente att bilen slo så i farts dumpene. fikk feilmelding på driving comfor eller noe. husker ikke helt hva de stod. men nå er de hvertfall slik att demperne blir bare fylt med luft på den ene siden ( høyre) mens på andre siden (venstre) blir de ikke fylt opp i de hele tatt.blir litt luft så kommer , men så faller den ned mot hjulet igjen. hører også att de siver ut luft. noen som vet hva de kan være? dyrt å få fikset, eller noe jeg kan få dekket på garantien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når luftbelgen punkterer så vil kompressoren forsøke å trykke den opp konstant (noe den ikke klarer pga lekkasjen), og kompressoren er ikke laget for å kjøre kontinuerlig, så derfor resulterer det gjerne i at kompressoren skjærer seg. Da har man plutselig 2 deler som er ødelagt.  Punktert luftbelg på venstre side er ett velkjent problem på F11, og er ganske enkelt og fikse. Tipper det er dekket av garantien på bilen din , slik at Bmw Mobile Care henter bilen din, og så du får lånebil mens verkstedet bytter belgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...