easyfixx Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 var å kjørte med min 12mod 520 F11 i går når jeg kjente att bilen slo så i farts dumpene. fikk feilmelding på driving comfor eller noe. husker ikke helt hva de stod. men nå er de hvertfall slik att demperne blir bare fylt med luft på den ene siden ( høyre) mens på andre siden (venstre) blir de ikke fylt opp i de hele tatt.blir litt luft så kommer , men så faller den ned mot hjulet igjen. hører også att de siver ut luft. noen som vet hva de kan være? dyrt å få fikset, eller noe jeg kan få dekket på garantien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Er velmkjent feil på disse, og det har vel vært en reklamasjonsak på noen biler, så sjekk med forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
easyfixx Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 Er de mulig å kjøre med bilen da, eller må den fraktes til verksted? Nærmeste bmw forhandler er jo 30 mil unna😩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Ville ikke kjørt med det nei, fort gjort å ødelegge mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
easyfixx Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 Ok. Får bare la bilen stå. Så får jeg håpe att de løser seg fortest mulig. Vet ikke hva de kan koste i pris da om de ikke dekkes av garanti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Når luftbelgen punkterer så vil kompressoren forsøke å trykke den opp konstant (noe den ikke klarer pga lekkasjen), og kompressoren er ikke laget for å kjøre kontinuerlig, så derfor resulterer det gjerne i at kompressoren skjærer seg. Da har man plutselig 2 deler som er ødelagt. Punktert luftbelg på venstre side er ett velkjent problem på F11, og er ganske enkelt og fikse. Tipper det er dekket av garantien på bilen din , slik at Bmw Mobile Care henter bilen din, og så du får lånebil mens verkstedet bytter belgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
easyfixx Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 De hadde jeg ikke tenkt på. Får prøve å ringe dem med en gang. Så får vi håpe de ordner seg😊 Takk for tipset👍🏻😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå