Eggings Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 Takk for det Gjorde du det ja? Bor i Tveit, så er på den veien daglig Blink med lysene neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olek69 Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Det skal jeg gjøre vet du bor på hånes selv..har forsåvidt sett den en del ganger der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 Topp Ok, jeg jobber på Hånes - så ikke så rart, det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Jeg har helt fram til dp. Er nokså sikker på det. Med tanke på pris så bør det vert fall være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 Skjønner, ser også for meg frem til DP. Var det lang leveringstid? Og hvilken str er det på det? 2"-3"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 Fins andre, bedre og billigere løsninger enn Hartge, men det er min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 Meninger er helt topp. Har du noen tips til andre leverandører? Snuser også på Milltek sitt, men finnes det andre produsenter setter jeg pris på tips 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 Jeg hadde milltek på min 335i (N54), og det blir ikke så mye mer lyd av det. Litt mer brumming, men ikke plagsomt. Personlig syns jeg det ble for lite lyd. Men du har vel N55 siden det er facelift? Så da får du nok litt mer lyd enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 15 minutes ago, Frode D said: Jeg hadde milltek på min 335i (N54), og det blir ikke så mye mer lyd av det. Litt mer brumming, men ikke plagsomt. Personlig syns jeg det ble for lite lyd. Men du har vel N55 siden det er facelift? Så da får du nok litt mer lyd enn meg. Interessant. Jeg har N55 ja, men ønsker litt mer lyd generelt uten for mye resonans. Var du ellers fornøyd med Milltek systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 Fikk litt pleie i kveld. Brothers in arms: M-Tech reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 4 minutter siden, Eggings skrev: Interessant. Jeg har N55 ja, men ønsker litt mer lyd generelt uten for mye resonans. Var du ellers fornøyd med Milltek systemet? N55 er litt høyere lyd på. Kvaliteten er bra, hadde det på i to år og det var ingen tegn til rustdannelse eller erosjon. Ingen resonans i kupeen, selv med Supersprint catless downpipe. Sistnevnte gir mer og grovere lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 Høres ut som noe jeg må ta en nærmere kikk på da. Hvor kjøpte du dette, samt downpipen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 Qwt.no forhandler Miltek i Norge. Ellers er det ebay, modbargains.com som har det meste av styling/tuning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 10 timer siden, Eggings skrev: Høres ut som noe jeg må ta en nærmere kikk på da. Hvor kjøpte du dette, samt downpipen? Kjøpte Milltek hos QWT som nevnt over, betalte rett i overkant av 10k. Downpipes kjøpte jeg brukt (koster $2200 ny så det var uaktuelt). Men får andre downpipes til rundt 5k fra USA eller UK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 Så Milltek eksosen komplett fra downpipen landet på ca. gode 10k? Ingen upris. Greit å montere mtp passform? Frisk pris på DP ja - skal sjekke litt rundt. Er på jakt etter kvalitet hvertfall, så får jeg se om, evt hva jeg ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå