Babybeam Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 Hei! På høyre side har lykta mi blitt knust. Bestilte dermed en innsats fra et huggeri som jeg trodde var lik, men på bildet så ser dere at det er litt annerledes ringer osv rundt pærene. Noen som vet hva jeg har fått og om det eventuelt er noe som er satt på så jeg bare kan ta av for å få den til å se ut som de originale? Alt av tips og innsikt taes imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 Du har originale halogenlykter fra BMW. Det du har kjøpt er uoriginale Depo lykter fra tredjeparts leverandør. Ikke kjør med en av hver og det går nok ikke an å "bygge om". Dra tilbake der du handlet for å få en original halogenlykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babybeam Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 Takk for svar. Blir nok nødt til å returnere lykta da ja :/ Har du noen tips til hvor jeg kan skaffe ny lykt for en billig penge også kanskje? Ser de har på både skruvat og eurodel, men er usikker på å benytte de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Old.koed.no har brukte originaldeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 eller ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babybeam Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Da har jeg funnet en side som er såpass billig at jeg like godt kan kjøpe 2 stk nye lykter når jeg først er i gang: http://www.reservedeler24.co.no/bil-merke/reservedele-bmw/1-e81/22955/11757-11566/hovedlyskaster-innsetting.html De er oppført uten el motor - Er det noen som vet om det går an å ta ut elmotoren fra mine gamle lykter og montere i disse ? Står at det er for elmotor, men blir levert uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå