Gabz Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Definitivt Mine bare knakk av når jeg kom borti dem mens jeg var under, så da var det hvertfall modent for utskiftning. Kostet ikke mange kronene og tar 3 minutter å montere når du har bilen oppe. Rumpa kjennes ganske vinglete ut uten. osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Desember 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2016 (endret) Stille her om dagen gitt, bilen har dessverre stått i 1 mnd nå pga. eksamener og jobbing. Nærmer seg snart juleferie, så håper på å finne ut hva som feiler bilen. Har bestilt nye foringer til stabstag, så får vi se om det hjelper noe. Trenger litt mer lys i disse mørketider, så har bestilt meg en 100W LED-bar med 4D spot-linser. Tenkte å prøve å gjemme denne bak gitteret i fangeren om jeg får plass. Hvis ikke fester jeg den bare midlertidig forran gitteret. For å sprite opp tråden litt, her er noen bilder fra jeg byttet pakninger på dieselpumpa, og knirkeforinger bak: Endret Desember 21, 2016 av osteper sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Februar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2017 Fortsatt stille her! Stusser fortsatt på hva problemet kan være mtp. at den virker "løs" i styringa/bakenden enda. Har gått over bakstillinga igjen med brekkjern. Finner ingen dårlige foringer (som forventa siden alt er nytt). Så begynner å tro det er tannstanga som får bilen til å virke sånn. Forstillinga er også helt ny, så eneste som gjenstår er egentlig tannstanga. Veldig fornøyd med 100W Led-baren jeg monterte, ble svært mye bedre lys nå! Kan legge ut bilder om folk er intr. Fikk ikke plass bak gitteret, så monterte den oppunder fangeren. Ser ikke så ille ut som jeg hadde trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå