Gå til innhold

520i til 528i


Jørgen Nieuwenhuizen
 Share

Anbefalte innlegg

Du må sjekke motorkodene, begge bør være enten M52 eller M52TU, bytte mellom TU og ikke TU er mye mer stress. Om du skulle godkjenne så får du heller ikke godkjent en M52 i en bil som hadde M52TU. Eksosen må/bør vel byttes, samt ordne det med hjerne/ews.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ville byttet til 2.8-kassa om jeg var deg, tror 2.0-kassa kan ryke ved hard bruk med den motoren.. 2.8-kassa er vel den som brukes i M3 også, så den tåler litt mer. 

Motor, gir og bremser bak så skal alt gå bra :) Og som nevnt ews og det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er automat så har E36 hatt 5hp18 over hele fjøla, fra 320 til 328, samt i amerikansk m3 som hadde 240hk. E39 har vel enten 5hp18 eller 5hp19, så jeg tror ikke det er mye vits å bytte da kassene er antaglivis like. Manuell vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...