Gjest Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 (endret) Gikk til innkjøp av denne lille perlen forrige uke. Bilen er en 520D 2008 mod. har kjørt 198000. Foreløpig så er jeg ekstremt fornøyd med bilen, og kjøpet mitt. Men 3 ting som jeg savner. 1) har dessverrre ikke Navi Pro 2) Ikke noe soltak 3) bare 163HK Legger ved et par bilder av bilen for dere godfolk. Endret August 13, 2016 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Grattis med ny bil! Pen e60, og lekkert interiør! Lavere vekt siden du ikke har soltak, og slipper tett drenering i taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Nydelig bil, ja! Veldig likt det jeg ønsker meg for tiden, utenom at det er 4-syl. Men det løses fint med chipping Og navi pro ettermonteres bare. Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Takker 🙏 Er strålende fornøyd med bilen, interiøret er helt strøken. Eneste forandringen som kan komme er å skifte grillen. har tenkt å oppgradere neste år, håper da at jeg kan kjøpe en F10 525/530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Nydelig interiør farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 2 timer siden, Otis skrev: Nydelig interiør farge! Interiøret et nydeeeelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 flott bil! og virkelig nydelig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2016 Share Skrevet August 21, 2016 Veldig fornøyd så langt. Noen som har ideer for hva slags produkter jeg burde kjøpe for å ta vare på interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå