Holmen 52 Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Hei. i forgårs ble jeg stående en liten stund i kø i varmen og fikk varsel om at motoren varm og at jeg måtte stoppe motoren for å la den kjøles ned og ta kontakt med bmw-verksted. Jeg har fått time neste uke. imellom tiden har jeg undersøkt litt og de var ikke noe lekkasje i kjølevæske. Har testet om elektriskpumpe fungerte, og det er OK. Har følget med temperaturutvikling og den gikk opp til nesten 120C uten at radiatorvifte startet. Måtte stoppe motoren, og da kom vifte. Jeg synes at det er litt merkelig. Er det noen som har opplevd eller noen forkalking på dette? Takknemlig for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Føler til vifte. Sett på bryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen 52 Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Takk habj for svaret! Jeg må innrømme at jeg trenger mere opplysning om hvordan kan jeg sette på bryter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Ordne problemet istedet for å lag en slik jallaløsningen som beskrevet over her. minim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 CrZyWiz Hva er jallaløsning ved å bytte føler , og en bryter er sikkerhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Venter på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Det er litt jalla å sette på en bryter for noe som er automatisk. Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen 52 Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 Nytt termostat og ny pumpe skulle til for å få bilen på veien. Takk til alle for svarene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå