Gå til innhold

E39 523IA

Stianhh
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, RemyNG skrev:

Ser ut som en veldig fin bil :). Er det m50b25 innsug du har planer om?

Tenkte d ja, mister vell en del torque, men toppdraget skal vistnok bli bedre rundt 5500rpm, men suger jo bare mer luft å bensin vil jeg tro.  Om jeg ikke husker feil, leste jeg at enkelte annbefaler å beholde m52 innsuget og heller fokusere på downpipes osv? 

Har en kompis med en e36 som er inne til ombygging for single turbo, tenkte på de selv før jeg bestemte meg for å kjøpe 530/535d istedenfor når 523en er ferdig å strøken ;)

Endret av Stianhh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gabz skrev:

Må bli turbo e.l. for å få noe spesielt ut av disse, ja. Lite vits i å prøve ellers, da er det mye lettere å bytte motor eller bil :P 

haha, skal det bygges turbo må jeg overstige E36en te kompisen min å bygge twin, kan vell møte opp med gutta i garasjen med 4-5 bile med 500+ hk uten å ha mangel på maskin :P

Endret av Stianhh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
On 6.9.2016 at 8.26, Stianhh skrev:

da har jeg noen oppdateringer å komme med, dessverre så går det i feil retning. AE på venstre side har sluttet å lyse og ble påkjørt bakfra her tiligere i helgen. Legger til noen bilder senere

Kjipe greier! Får du fikset det eller er ramma trykt inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, osteper skrev:

Kjipe greier! Får du fikset det eller er ramma trykt inn?

Er ikke noe alvorlig, litt bulker her og der så skal få fikset det. Passet meg fint at fenderen ble ødelagt da jeg muligens skal se om jeg får tak i M5 eller M-tech styling. Venter bare på lønna så får vi se hva som skjer videre, vurderer faktisk å skaffe meg en 530 etter jeg prøvekjørte en tidligere i uke. 

Endret av Stianhh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stianhh skrev:

Er ikke noe alvorlig, litt bulker her og der så skal få fikset det. Passet meg fint at fenderen ble ødelagt da jeg muligens skal se om jeg får tak i M5 eller M-tech styling. Venter bare på lønna så får vi se hva som skjer videre, vurderer faktisk å skaffe meg en 530 etter jeg prøvekjørte en tidligere i uke. 

Godt å høre. :) Din feil eller? Ellers får du vel dekka skadene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto parkert på butikken en kveld, kom ut å så skadene. Uheldig for meg var jeg der 5 min før butikken stengte og parkeringen var tom da jeg kom ut.. Er ikke noe store skader, men med tanke på parkeringen min så tviler jeg på at noen har rygget i meg derimot en påkjørsel virker mer sannsynlig. 

Relativt irriterende da jeg kun hadde rust på bakluka og høyre fremskjerm å pusse å lakke før skadene. 

Endret av Stianhh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Stianhh skrev:

Sto parkert på butikken en kveld, kom ut å så skadene. Uheldig for meg var jeg der 5 min før butikken stengte og parkeringen var tom da jeg kom ut.. Er ikke noe store skader, men med tanke på parkeringen min så tviler jeg på at noen har rygget i meg derimot en påkjørsel virker mer sannsynlig. 

Relativt irriterende da jeg kun hadde rust på bakluka og høyre fremskjerm å pusse å lakke før skadene. 

Skjønner. Hater når folk stikker av slik. Skal ikke mye til for å legge igjen en lapp med tlf. nummer på. Men de er vel mest redd for å miste bonuspoeng i forsikringsselskapet sitt antakelig, eller å betale selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som jeg har forstått det er det ikke første gangen på Stord(hvor jeg bor) som dette har skjedd hvor den skyldige "kjørte fra regningen" Men er jo som du sier utrolig irriterende at enkelte verdsetter sin egen bonus ovenfor skader de eventuelt pådrar andres eiendom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stianhh skrev:

Ja, som jeg har forstått det er det ikke første gangen på Stord(hvor jeg bor) som dette har skjedd hvor den skyldige "kjørte fra regningen" Men er jo som du sier utrolig irriterende at enkelte verdsetter sin egen bonus ovenfor skader de eventuelt pådrar andres eiendom.

Jepp!

Vurderer å investere i dash-cam. Så får man evt. dokumentert slikt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...