Gabz Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Greiest med komplett bil, ja. Mye må flyttes over. Også må du passe på vekten som skal stemme, er mange som sliter med det. Og når det gjelder godkjenning av ombygging er papirer alfa og omega Skaff papirer på donorbil, skaff papirer som viser at ditt nåværende karosseri tåler M5-delene osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 6 minutter siden, Gabz skrev: Greiest med komplett bil, ja. Mye må flyttes over. Også må du passe på vekten som skal stemme, er mange som sliter med det. Og når det gjelder godkjenning av ombygging er papirer alfa og omega Skaff papirer på donorbil, skaff papirer som viser at ditt nåværende karosseri tåler M5-delene osv. Ville du ha sagt det var en god ide å bygge om 523en da? med tanke på at det er lite som kan gjøres motorvis for å få noe bedre tall på hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Vil tro det er dyrt, samt vanskelig å få godkjent en eventuell søknad Men for all del, kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 1 minutt siden, Shattered skrev: Vil tro det er dyrt, samt vanskelig å få godkjent en eventuell søknad Men for all del, kjør på! er vell like enkelt og bytte 523en i en 530/540 og heller gjøre mest mulig for å få større tall på hjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Jeg ville heller kjøpt en ombygd m5 enn å gidde å bygge om en selv Ellers vet jeg om en 330i som sannsynligvis er til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Blir veldig mye arbeid og penger for å bygge om, så jeg ville rett og slett heller kjøpt en M5 Eventuelt en 540 med presse om du ikke vil bruke fullt så mye som en M5 koster. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 2 timer siden, Shattered skrev: Jeg ville heller kjøpt en ombygd m5 enn å gidde å bygge om en selv Ellers vet jeg om en 330i som sannsynligvis er til salgs! Hva ligger prisen på om eg eventuelt var int i å kjøpe? 2 timer siden, Gabz skrev: Blir veldig mye arbeid og penger for å bygge om, så jeg ville rett og slett heller kjøpt en M5 Eventuelt en 540 med presse om du ikke vil bruke fullt så mye som en M5 koster. haha sant, men nå som jeg studerer så skal pengene strekke til og, blir vell like godt å beholde 523en, gjøre den strøken og hive på noe styling før jeg selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 11 minutter siden, Stianhh skrev: Hva ligger prisen på om eg eventuelt var int i å kjøpe? haha sant, men nå som jeg studerer så skal pengene strekke til og, blir vell like godt å beholde 523en, gjøre den strøken og hive på noe styling før jeg selger? Send @Freakshow en PM du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 12 minutter siden, Stianhh skrev: haha sant, men nå som jeg studerer så skal pengene strekke til og, blir vell like godt å beholde 523en, gjøre den strøken og hive på noe styling før jeg selger? Ja, egentlig. Men husk at det er svært lite av styling og slikt du får igjen pengene på, og at det fort bare blir mer tap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Så lenge du ikke råner ned bilen kan det (iallfall i mine øyne) gjøre den noe mer lettsolgt om det er m-sport og noe annet enn 15" stålfelger som følger med. @Gabz har derimot rett i at du neppe kommer til å få igjen pengene for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 Noen som har M-tech/M5 styling liggende i nærheten av haugesund/bergens område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå