Clarity Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 (endret) . Endret Mai 31, 2020 av Clarity Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Sjekk ut denne tråden Jeg får ikke hørt lyden da jeg sitter på tynnklient for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 Tusen takk for svar. Ser ut som det kan være vibrasjonsdemper utifra den tråden da? Noen som vet om dette er komplekst å bytte, ser at deleprisen er veldig stiv med 4000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 @Charlie M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Det er nok vibrasjonsdemper ja. Du kan fint skifte den selv om du har verktøy for å låse av girkassen om du har automat. Har du manuell kan du også låse fast girkasse på samme måte, men du kan også sette verktøy fast på en annen måte og bilen i 5. gir og forsøke å starte bilen for å løsne bolten. Om du har tilgang til en stor muttertrekker kan det også funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 1 minutt siden, Otis skrev: Det er nok vibrasjonsdemper ja. Du kan fint skifte den selv om du har verktøy for å låse av girkassen om du har automat. Har du manuell kan du også låse fast girkasse på samme måte, men du kan også sette verktøy fast på en annen måte og bilen i 5. gir og forsøke å starte bilen for å løsne bolten. Om du har tilgang til en stor muttertrekker kan det også funke. Tusen takk for svar! Har automat ja. Noen ide om hvor jeg kan få tak i det spesifikke verktøy jeg trenger for å låse girkassen? Trenger vel en veldig stor latmannsarm med momentjustering (?) ettersom denne sitter med bra moment regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Litt usikker på verktøy, men mener at noen har brukt en skrutrekker også bare. For å stramme skal man vel egentlig stramme med 150 nm + 60+60+60 grader eller noe, så for min del da jeg skiftet den, så strammet jeg så mye jeg klarte for hånd med et rør på ca 1,5 meter. Funka fint det.Det var litt kinkig å få skikkelig med kraft, derfor så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå