tennbrikket Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 (endret) Hei, har problemer med at ene pæra ikke lyser bak. Kjøpte ny pære på GS, men det lyser kun fortsatt i 1 av 2 pærer. Noen som har erfart dette før? Eller må jeg bytte hele koblingsboksen til pærene? Er altså pæra til venstre for den som lyser som skal lyse. På høyre side er alt som det skal (vedlagt bilde) Endret August 26, 2016 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 (endret) Tror jeg fant feilen. Hvis dere ser på koblingspunktet på bilde 1, altså der pæra ikke lyser så ser ikke den spesielt fin ut. Men på høyre side der alt funker, så ser koblingspunktet mye bedre ut. Beklager litt dårlige bilder. Endret August 26, 2016 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 Ingen som tilfeldigvis har delenummeret på hele sokkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 63216900471 tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 Det var forresten for touring med hvite blinkers. Du kan jo selv slå opp hos f.eks GS. Ligger under ETK - Lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 Fant noe hos koed nå.http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E46/Tou/320d M47N/ECE/L/N/20020700/63/20/1/63_0575/ er vell nr 3 der? Fatning KB1098073 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 Tenker det er nr.3 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 da er det bestilt. Hater å se hele den "bilen" lyse opp i dashbordet som indikerer ei gåen pære. #OCDthings. Like greit å fikse det med engang.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 Hehe, er vel noe av det mest typiske at noe av lyset bak på E46 ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 testet den nye (brukte) sokkelen fra koed idag. Denne tror jeg stammet fra en 328i elns. Men den var faktisk ikke lik den jeg hadde fra før. Jeg har oransje blinklys og den jeg fikk så satt det "hvite" blinklyspærer. Slet som F for å få satt min oransje pære i sokkelen da den ikke passet, dro da for å kjøpe en ny pære. Denne fikk jeg til slutt satt nedi, men når jeg skulle feste alt igjen så "klikket" ikke klipsen på sokkelen riktig. Måtte da kutte bort en litt av metallplaten. Da jeg testet alt sammen så lyse det som det skulle, men hvis jeg blinker fra venstre for deretter å blinke til høyre så virker det som den har ett blinke intervall imellom de vanlig intervallene. Litt vanskelig å forklare, men la oss si den blinker kjapt 3 ganger i dashbordet når den egentlig skulle bare ha blinket 2, har ett lite mini blink imellom første og siste. Dette skjedde bare hver gang jeg byttet fra venstre til høyre, og var litt periodisk. Noen som har en formening om dette? En pæresokkel er jo en veldig simpel konstruksjon, så rart det skal kødde seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Bestilt del fra coupe til sedan eller motsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 Tror det kan være noe greier der. Men som sagt bestilte brukt del fra koed. Men alt funker jo, så lurer på om jeg bare skal kjøre på? Kan da vell ikke vare skadelig. Er jo samme spenningen og effekten i pærene. Kontakten for å koble dette gikk jo smertefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå