Gå til innhold

Lyd i E39


Anbefalte innlegg

"alt" passer til det du har egentlig. Er mere å finne hva du ønsker. Vil du ha noe lite som tar lite plass? Kasse laget til bilen? Kasse med hurtigkobling som du kan ta inn og ut av bilen enkelt osv. En god start om du ønsker god lyd er en 3kanals forsterker, den kan drive høyttalerene du har fremme og en bass. :) Si fra om du trenger hjelp til en pakke så kan jeg hjelpe finne noe som passer deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare kaste inn at det er mulig å montere subber i hattehyllen, jeg hadde to 8" liggende så da ble det å montere det  jeg hadde.

Disse tar opp veldig lite plass og en mikro klasse D-forsterker passer fint inne til venstre i bagasjerommet dersom du ikke har navigasjon, computer etc.

Den lille forsterkeren der skal klare 180w på hver kanal i 2 ohm (mener jeg å huske)

TqDZehx.png

cOEx8hR.png

Endret av kgjersda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.8.2016 at 15.35, JabE39 skrev:

Er en forsterker påkrevd ved en basskasse?

Ja. Med mindre det er en aktiv basskasse som betyr at forsterker er "innebygd". Og for høyttalerne dine nå så fungerer spilleren som forsterker. Men som Nautiluz nevner over her så kan du også bruke 3-kanals (om du bare skal ha høyttalere foran) eller 5-kanals (om du skal ha alle fire) så kan du kjøre alt på én forsterker og få litt mer ut av høyttalerne dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...