Kristian 325 Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 Hei. Jeg skal kjøpe ny girkule til min BMW E92 325i,da lurer jo på hvordan man demonterer den gamle girkulen? På min E30 2dørs og E36 coupe husker jeg det bare var å sette den i gir og dra girkulen oppover:)Er det slik på E92 også? Har nettopp kjøpt bilen og har aldri vært bort i disse bilene før.Vil helst ikke ødelegge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 (endret) Tror det er bare å dra oppover (gjerne når den sitter i 6. gir) og prøve å ikke slå seg i trynet når den løsner. Kanskje ha på seg kjørehjelm EDIT: Endret September 12, 2016 av E.C. Kristian 325 og Sand1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 Takk for svar:) Da skal jeg prøve det:) Haha,satser på å ikke slå meg selv i trynetXD Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå