dankle Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Hei! Har eit spørsmål om justering av facelift Hella xenonlykter på en 2002 E39 sedan. Eg har bytta justeringsstag og satt lyktene inn. Men eg har ikkje tørt å koble til nivåmotoren. Uten den tilkobla, lyser dei alt for lavt, og peikar muligens i feil retning. Det eg lurer på, er korleis skal dei justerast inn manuelt, og korleis samspelet er med auto-justeringa? Eg ser for meg at motoren vil bli overbelasta om lyktene manuelt er justert heilt vekk. Mulig eg er heilt på jordet her.. Eg har ikkje peiling på lysjustering. Er det nokon her inne som har vore bort i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Få at dette skal bli 100% så bør du levere inn bilen på verksted for lys justering. De har apparater og tabeller som viser hvordan lyset faktisk skal være innstilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Det er 1,2% fall på nesten alle biler. Inn/ut kan du ta på følelsen. Du kan skru akkurat det du vil med alt koblet til. Lyktene er laget for å bli korrigert med skrujern på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankle Skrevet September 19, 2016 Forfatter Share Skrevet September 19, 2016 Takker for svar. Alltid god hjelp å få på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå