Snaff87 Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 (endret) Har et problem med min e46 touring. Det kommer vann i bagasjerommet. Har sjekket baklamper og prøvd å spyle bilen med og uten høytrykk over lengre tid for å prøve å finne hvor lekkasjen kommer fra. Problemet er at det kommer vann fra ett sted som er høyere enn navigasjonsenheten. Dermed er det lite sansynlig at dette kommer fra baklampene.. Dette har resultert i at navigasjonsenheten har tatt kvelden.. Er det noen som har vært borti noen lignende lekkasjer? Venstre baklampe var ikke strammer sikkerlig, men har fortsatt vanskeligheter med å godta at vannet trosser fysiske lover for å nå DVD spilleren.. Som man ser på bilde nummer 2 er det klart at det har vært endel vann som har rent nedover braketten. tips mottas med stor takk! Endret September 18, 2016 av Snaff87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Lekkasje rundt innfestning til takrails, takluke, pakning rundt ruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Takluke på denne? Sjekk dreneringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snaff87 Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 Er takluke ja, men bilen er helt tørr ellers.. Og jeg trodde dreneringene rant ut bak forhjulene? Kom nettopp på at jeg ser taket har vært lakkert, så skal sjekke takrailsa.. Ser det også kommer inn vann høyre bak også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Mener det var en som hadde dette problemet her inne tidligere, da rant det ned på taktrekket og nedover D stolpen. Og ut i fra bildet kan det jo se ut som vannet kommer ned ca der D stolpen går ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snaff87 Skrevet September 19, 2016 Forfatter Share Skrevet September 19, 2016 7 timer siden, Alpejohn skrev: Mener det var en som hadde dette problemet her inne tidligere, da rant det ned på taktrekket og nedover D stolpen. Og ut i fra bildet kan det jo se ut som vannet kommer ned ca der D stolpen går ned.. Helt klart en mulighet! Skal sjekke det😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 19, 2016 Share Skrevet September 19, 2016 19 timer siden, Snaff87 skrev: Er takluke ja, men bilen er helt tørr ellers.. Og jeg trodde dreneringene rant ut bak forhjulene? Selvfølgelig, du har rett, jeg blandet fra soltaket på E91. Alpejohn har derimot et godt forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå