BjornarHS Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 Sjekket opp litt nå, stabstag er samme på 320 og 328, men man kan få andre stabstag til biler med "low slung suspesion" ekstrautstyr. Radiator er og samme delenr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Radiatoren på min opprinnelige 320 Touring var i alle fall mindre enn biler med 325 og 328 motorer som jeg har hugget. Du kan bruke din egen radiator og bytte senere hvis den blir for liten. 2.8 er en fin og sprek motor for de fleste. Spesielt med M50 innsug og oppgradert mapping. Det er bare å sette i gang. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 12 minutter siden, Eirik Viste skrev: Radiatoren på min opprinnelige 320 Touring var i alle fall mindre enn biler med 325 og 328 motorer som jeg har hugget. Du kan bruke din egen radiator og bytte senere hvis den blir for liten. 2.8 er en fin og sprek motor for de fleste. Spesielt med M50 innsug og oppgradert mapping. Det er bare å sette i gang. Eirik. Ser for meg at 2.8 er hakket artigere motor enn 2.0 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Det blir bra, men synest virkelig din fortjener s50 bjørnar. B28 kan ikke sammenlignest mot verken s50b30 eller b32 uansett hva folk sier. Eneste grunnen til at jeg vil ha b28, er fordi jeg ikke hadde orka å vinterkjørt en m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 7 minutter siden, hsd skrev: Det blir bra, men synest virkelig din fortjener s50 bjørnar. B28 kan ikke sammenlignest mot verken s50b30 eller b32 uansett hva folk sier. Eneste grunnen til at jeg vil ha b28, er fordi jeg ikke hadde orka å vinterkjørt en m3 Joda, S50 hadde uten tvil vært det beste, men da er det en mye mer omfattende og dyrere ombygging :/ Er såpass mye nytt i understellet og nå, så dumt om en måtte startet på nytt å fikse opp M3 understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 ja, den ser jeg. er jo slik jeg også tenker siden jeg får resirkulert mye deler som jeg veit er bra fra e30n. lite tips er å kjøpe nye drivakslinger fra SKF til 323 - m3 3.0, dem er ok prisa. ser mange selger brukte rustne akslinger for flere tusen og det synest ivertfall jeg er dårlig business. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 6 minutter siden, hsd skrev: ja, den ser jeg. er jo slik jeg også tenker siden jeg får resirkulert mye deler som jeg veit er bra fra e30n. lite tips er å kjøpe nye drivakslinger fra SKF til 323 - m3 3.0, dem er ok prisa. ser mange selger brukte rustne akslinger for flere tusen og det synest ivertfall jeg er dårlig business. Takk for tipset! Ser at koed skal ha 3500 + pant for nye 328 stikkaksler! Synes det er vel mye ja.. Har du en side til desse?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå