Gå til innhold

priser reservedeler nett


Tomi E91
 Share

Anbefalte innlegg

Har sjekka priser på nett på følgende deler:

-olje, Castrol edge 5w30, 6 liter.

-oljefilter, original bmw

-luftfilter, original bmw

-pollenfilter, original bmw

-vindusvisker, Bosh aerotwin flatblade.

 

Her kom mekonomen desidert dårligst ut med en pris på 3500,- totalt. delene var heller ikke bmw original.

Bildeler.no nådde heller ikke helt opp med en totalpris på 2500,- ikke alt var bmw original deler her heller.

Billigbilpleie.no var biligst med en totalpris på 1997,- Her var samtlige deler bmw original.

Alle prisene var inkl moms frakt og tollavgifter. (Billigbilpleie sender fra danmark)

 

Noen som har noen tips til andre steder å handle dette??

 

Visst ikke er det jo bare å bruke Billigbilpleie.no :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha det billigere en det så må du følge med på kampanjer og muligens 'spre' innkjøpene. Kjøpe fra forskjellige butikker. Men da kan naturligvis fri frakt og slikt frafalle. 

Feks kjøper jeg mine pollenfilter på Biltema. Vindusviskerene fra Biltema har også vært best i test i forhold til pris og varighet men passer jo ikke alle BMW.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt verd å sjekke litt rundt. Ofte jeg opplever at mekonomen og andre norske er flere ganger dyrere enn den billigste. Jeg kjøper også noe på engelsk ebay. Spesielt hvis det er under tollgrensen er det en fordel.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hawkon88 skrev:

Det er definitivt verd å sjekke litt rundt. Ofte jeg opplever at mekonomen og andre norske er flere ganger dyrere enn den billigste. Jeg kjøper også noe på engelsk ebay. Spesielt hvis det er under tollgrensen er det en fordel.

 

 

 

Helt enig, Mekonomen er skammelig dyre :wink:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, gullsakar skrev:

Skal du ha det billigere en det så må du følge med på kampanjer og muligens 'spre' innkjøpene. Kjøpe fra forskjellige butikker. Men da kan naturligvis fri frakt og slikt frafalle. 

Feks kjøper jeg mine pollenfilter på Biltema. Vindusviskerene fra Biltema har også vært best i test i forhold til pris og varighet men passer jo ikke alle BMW.. 

takk for tipset; blir nok pollenfilter fra Biltema :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tominge E91 skrev:

Helt enig, Mekonomen er skammelig dyre :wink:

 

De trenger ikke å være billige siden det er så mange verksteder som bruker dem, i tillegg til sine egne verksteder.. Reservedeler24 osv har en helt annen konkurransesituasjon og må være billigst. Ikke uten grunn til at samtlige av de billigste på reservedeler ikke ligger i norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skruvat.no er også billig på en del ting. Jeg kjøpte alle filtre til bilen der en dag de hadde kampanje, ble billigere enn Biltema.

Et annet tips vedr. oljeskift: Hvis du ikke er helt låst på at du MÅ ha Castrol (som for øvrig BMW ikke lenger anbefaler, nå er det Shell som er deres hoffleverandør), så bytter Svendsen Eksos olje for 800 kroner, alt inklusiv (olje, filter, arbeid). Billigere kan jeg ikke gjøre det selv, uansett hvor oljen kjøpes. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎22‎.‎09‎.‎2016 at 19.28, Basse Lusk skrev:

Skruvat.no er også billig på en del ting. Jeg kjøpte alle filtre til bilen der en dag de hadde kampanje, ble billigere enn Biltema.

Et annet tips vedr. oljeskift: Hvis du ikke er helt låst på at du MÅ ha Castrol (som for øvrig BMW ikke lenger anbefaler, nå er det Shell som er deres hoffleverandør), så bytter Svendsen Eksos olje for 800 kroner, alt inklusiv (olje, filter, arbeid). Billigere kan jeg ikke gjøre det selv, uansett hvor oljen kjøpes. :)

 

råbra tilbud 😊 synd de ikke har verksted i Stavanger lengre 😒

har bestillt alt på billigbildeler.no nå.

olje, castrol.

filter: luft, diesel og pollen. (original bmw)

vindusviskere fra bosh, toppmodell.

1900,- inkl frakt og toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss i Stavanger/Sandnes området så er Romnes på toppen av Vibemyrå veldig billige. De fleste uavhengige bilverksteder i regionen kjøper delene ifra romnes. Har veldig mye liggende på lager. 

Endret av ErikTveit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...