Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Gabz skrev:

Nei, må ta den blå! Må ha noe som skiller seg ut :) Den blå er jo nydelig! Svart blir så kjedelig når man først går for M3, synes jeg..

Ja jeg likte den i blå! Fargen kunne kanskje vært et hakk mørkere 🤔 Men med M Performance deler, så blir den veldig kul 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gabz skrev:

Absolutt! Jeg er sterk advokat av farger som skiller seg ut, pluss at den blåfargen er utrolig kul i seg selv :) Må jo være litt blikkfang på veien ;) 

Helt enig! Når man først kjøper en M bil, så bør det helst være en farge som skiller seg ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Gabz skrev:

Riktig 8) Hva slags farge var det på interiøret i den?

Setene var i lys beige, og alt annet var sort.. tror de var litt lysere enn oyster som jeg har nå 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, så X6 skal bort..... Litt skuffet nå.... :-/

Men så lenge du bytter inn en M bil så er det godkjent :-D Enig med de fleste andre her at når man først går for en fet bil, så bør fargen stå i stil! Sort er nøytralt og greit, men den "blå" så rett og slett nydelig ut. (og sjelden farge?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, fxslin skrev:

Hmmm, så X6 skal bort..... Litt skuffet nå.... :-/

Men så lenge du bytter inn en M bil så er det godkjent :-D Enig med de fleste andre her at når man først går for en fet bil, så bør fargen stå i stil! Sort er nøytralt og greit, men den "blå" så rett og slett nydelig ut. (og sjelden farge?).

Ja fxslin :( Blitt veldig glad i den, men det er nå den bør selges. Heller mer mot den blå fargen 😀 Har faktisk ikke sett noen F80 med den fargen her i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Gorg skrev:

Kanskje setene er champagne? Det er ei herlig farge! 

Legg ut bilder hvis du har 😎 

Trenger ikke å dele annonse eller noe, men noen teasers hadde vært kjekt! 

Skal til forhandleren i morgen, så kan jeg be han sende over noen bilder på mobilen min. Bilen står i Tyskland 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært innom hos forhandler, og han fortalte at han ringte forhandleren i Tyskland og fikk beskjed om at den i blå mangler en ting som er ganske greit å ha på en M bil.. han mente at det er en knapp som gjør at eksosen lager skikkelig grom lyd på 1 og 2 gir. Uten det utstyret så må jeg vente til bilen kommer opp i  en viss hastighet for å få den lyden.. han sa noe om at skjoldene åpner seg med engang ved å trykke på den knappen.

Den sorte har det utstyret, så jeg får se på mandag hva som skjer men det blir hvertfall en M3 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Fahad skrev:

Da har jeg vært innom hos forhandler, og han fortalte at han ringte forhandleren i Tyskland og fikk beskjed om at den i blå mangler en ting som er ganske greit å ha på en M bil.. han mente at det er en knapp som gjør at eksosen lager skikkelig grom lyd på 1 og 2 gir. Uten det utstyret så må jeg vente til bilen kommer opp i  en viss hastighet for å få den lyden.. han sa noe om at skjoldene åpner seg med engang ved å trykke på den knappen.

Den sorte har det utstyret, så jeg får se på mandag hva som skjer men det blir hvertfall en M3 

Gå for den sorte, og folier den i den fargen du liker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...