Oekern Skrevet Juli 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2018 (endret) Bilen ble EU godkjent for en tid tilbake. Fikk feil på bremseslanger bak, yttre. Da jeg skulle bytte disse røk selvfølgelig røret i skjøten - så måtte bytte disse også.Disse var helt mjuke etter salt-angrep. Måtte bytte ABS enheten også. Den sluttet og fungere sensommer 2017. Var overraskende lett og kjøre bilen uten denne på vinterstid. Kjøpte en overhalt enhet på finn og byttet denne på ca halvtimen tenker jeg. Meget enkelt. Var mer jobb med og lufte bremser i etterkant da 2 av nipplene hadde tetta seg, men fikk da åpna dem.. Ellers veldig fornøyd med bilen. Går og går. Bytter olje og filter mellom hver 10-12 tusen KM. Ved neste oljebytte (290-292tkm) bytter jeg også veivhusfilteret. Har 2 utvendige "oppgraderinger" som kommer på plass bare jeg blir ferdig med motorbygget til prosjektbilen.. Det er selvfølgelig helt talentløst og kjøre med 18" på vinter og 17" på sommer.. Burde hatt omvendt/17" også på vinter... Er egentlig ganske deilig med 17" på sommer, "får brukt bilen skikkelig". Supersport senkesettet hjalp m e g e t, i alle fall i moderate hastigheter. Er for mye body-roll i høyere hastighet, men dette er en daily så det får bare være. Endret Juli 11, 2018 av Oekern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 11, 2018 Share Skrevet Juli 11, 2018 Hvaaa er prosjektbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2018 VW Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå