Fornes86 Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Noen som har opplevd problem med at 320d slutter å dra på 3500-4000rpm? fikk tips om svinghjul, men aldri opplevd at ett defekt svinghjul har vært årsak til slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Jeg hadde det på min og det var da tett innsug og egr. Koblet a egr og kjørte bilen hardt i noen uker så kom det seg gradvis. Om ditt problem kom plutselig er det ikke dette som er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 (endret) Hvordan kan det hjelpe å kjøre bilen hardt noen uker hvis innsuget er trett? Får vi ikke brent vekk den dritten som sitter fast der med å kjøre motoren hardt! Endret Oktober 1, 2016 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 Noe skjedde, da det ble gradvis bedre hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornes86 Skrevet Oktober 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2016 Var abs sensorene bak som var problemet på min👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 mao hadde du heller ikke hastighetssignal. Hadde du sagt dette kunne folk hjulpet deg med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå