Mathias H Vereide Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 Heisann Hvilken frostveske burde eg gå for på en 520D 06 modell? reg nr: FT31096 viss det skulle vere nødvendig. Noken spesifikasjoner eg burde sjå på? kor mange liter går det evt på anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 Hva har du fra før av da? noen bør/ skal ikke blandes. Volum osv. står i instruksjonsboken. Som E60 eier siden 2009 har jeg alltid brukt den blå ferdigblandet fra Statoil/ CircleK. Mener den er opptil -22C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 Kjøp den billigste blå du finner,om de t er Blåtind eller Biltema så er det samme kvalitet som det overprisete du finner på bensinstasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias H Vereide Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 Heisann Eg veit ikkje heilt, ser litt grønaktig ut. Kan dette blandes? Grøn/blå? Er ikkje så godt å lese volum ifrå instruskjonsbok ettersom den står på tysk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 4 minutter siden, Mathias H Vereide skrev: Heisann Eg veit ikkje heilt, ser litt grønaktig ut. Kan dette blandes? Grøn/blå? Er ikkje så godt å lese volum ifrå instruskjonsbok ettersom den står på tysk... Jeg gjorde det på min e46 320D på fredagen, skulle ut å kjøre så tenkte det var bedre med litt blå og grønn enn alt for lite grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 Du kan blande grønn å blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå