Isakdyb Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Hei, har en BMW E60 2004 520i som har et problem. Når jeg kjører med den så hopper den i turtall opp og ned, det hjelper av og til å skifte gir, men jeg aner ikke hva dette kan være. Det hjelper av og til å ta den i sport modus også.. Jeg vet at girkassen har dårlig olje, men kan det være det?? er det en sensor kanskje? noen av dere som har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Lugger den også under kjøring, girer sent og nesten hopper bortover? Det er typiske girkasse service eller flushing som skal til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl1988 Skrevet Oktober 19, 2016 Share Skrevet Oktober 19, 2016 On Tuesday, October 04, 2016 at 3.40, Isakdyb skrev: Hei, har en BMW E60 2004 520i som har et problem. Når jeg kjører med den så hopper den i turtall opp og ned, det hjelper av og til å skifte gir, men jeg aner ikke hva dette kan være. Det hjelper av og til å ta den i sport modus også.. Jeg vet at girkassen har dårlig olje, men kan det være det?? er det en sensor kanskje? noen av dere som har hatt lignende problemer? Jeg har samme problem på min. Hva var problemet på din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2016 Share Skrevet Oktober 19, 2016 Det pleier å være converter feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl1988 Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 On Wednesday, October 19, 2016 at 21.32, Otis skrev: Det pleier å være converter feil. Fusker når den står i park og nå. Og på tomgang. Så prøver og bytte plugger i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 Da kan det være mange ting, tenker kanskje mest på falskluft eller vanos feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl1988 Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 1 time siden, Otis skrev: Da kan det være mange ting, tenker kanskje mest på falskluft eller vanos feil. Ja har tenkt vanos og. Men prøver plugger først. Er ikke så dumt og få byttet eller 😊 takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå