vegard89 Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 Hei. Noen som vet om det er mye jobb og skifte ut speilglassene på dørene? Ser dem selger noe på ebay til en grei pris, og disse skal vel passe? Har varme og sånt i speilene fra før. http://www.ebay.com/itm/PAIR-BLUE-TINTED-HEATED-DOOR-MIRROR-GLASS-W-PLATE-FOR-BMW-3-SERIES-E46-SALOON-/371514953682?hash=item5680044fd2:g:iUQAAOSw~OdVbDIg&vxp=mtr Mvh. Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 Speilglasset er bare klipset på, så det er bare å dra de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 Bare vær forsiktig og tålmodig når du drar av speilglasset for det er fort gjort å ødelegge plastikken på baksiden. Det er en hvit plastklips på baksiden og 2 tynne hvite plastpinner med tenner som skal gå i inngrep på justeringsmotorene. Jeg klarte å ødelegge disse når jeg var for hardhendt ¨å dra av speilglasset så jeg måtte bytte motorrene med plastdetaljer etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Takk for svar. Ja det er greit og være klar over ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå