Aanung Rønningen Skrevet Oktober 12, 2016 Skrevet Oktober 12, 2016 God aften Bimmersfolk! Var å henta meg en 525TDS på Koppang i helga, en voksen herremann som hadde hatt den siden 2011, bilen fremstår som et meget pent eksemplar men med rust på bakluke. (selvfølgelig) Sitter et meget pent svart skinninteriør i bilen. Så var det planer for dieselpurka da: - Få på penere fanger ( M-tech 2(?) ) - Få skifta bakluka - Depo lykter(?) - Stor service (dieselfilter, olje, oljefilter, kupefilter) ++ Noen bilder: Flere kommer.
Gabz Skrevet Oktober 12, 2016 Skrevet Oktober 12, 2016 Følger Finnes ikke noe M-tech 2 til E39, det er E46. Disse har enten pre-face fanger, facelift-fanger eller M5/M-tech/M-sport-fanger (samme fanger med forskjellige kallenavn). Dessuten vil jeg anbefale originale Hella faceliftlykter framfor Depo, da det ser tusen ganger bedre ut. Shattered reagerte på dette 1
Aanung Rønningen Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2016 4 minutter siden, Gabz skrev: Følger Finnes ikke noe M-tech 2 til E39, det er E46. Disse har enten pre-face fanger, facelift-fanger eller M5/M-tech/M-sport-fanger (samme fanger med forskjellige kallenavn). Dessuten vil jeg anbefale originale Hella faceliftlykter framfor Depo, da det ser tusen ganger bedre ut. Takk for svar! Kjekt å vite, trodde m-tech 2 gikk under E39 å jeg, hehe Kanskje jeg heller skal gå for Hella ja, rop ut om det er noen som har Hella lykter og/eller m-tech fanger
Shattered Skrevet Oktober 13, 2016 Skrevet Oktober 13, 2016 Enig med Gabz! Har sett denne på Facebook mener jeg bestemt, i en eller annen gruppe ja
osteper Skrevet Oktober 14, 2016 Skrevet Oktober 14, 2016 Følger! Kjekt med flere 525tds'er her! Manuell eller automat?
Aanung Rønningen Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2016 On 14.10.2016 at 23.41, osteper skrev: Følger! Kjekt med flere 525tds'er her! Manuell eller automat? Gode biler! Dette er nok en automat (dessverre ) Da har jeg skifta olje, oljefilter og dieselfilter! Var virkelig på tide, siste service var da forrige eier kjøpte den i 2011. Fant igjen kontrakt fra da forrige eier kjøpte bilen, i 2011 betalte han 90.000,- for den, litt moro å vite! Noen bilder fra i kveld: osteper reagerte på dette 1
Shattered Skrevet Oktober 16, 2016 Skrevet Oktober 16, 2016 Om bilen har stått på en låve i 5 år, kan det hende den har cært uten service i 5 år. Men tviler på at den ikke har vært gjort noe med på så lenge om den har vært i bruk, sikkert glemt å loggføre i heftet Jeg har hatt like hjul, synes kanskje de kledde grå bil litt bedre Bilen ser i hvert fall bra ut hvordan er disse å kjøre i forhold til de "nyere" girkassene?
Aanung Rønningen Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2016 (endret) On Sunday, October 16, 2016 at 10.12, Shattered skrev: Om bilen har stått på en låve i 5 år, kan det hende den har cært uten service i 5 år. Men tviler på at den ikke har vært gjort noe med på så lenge om den har vært i bruk, sikkert glemt å loggføre i heftet Jeg har hatt like hjul, synes kanskje de kledde grå bil litt bedre Bilen ser i hvert fall bra ut hvordan er disse å kjøre i forhold til de "nyere" girkassene? Neida, dette er opplysninger fra forrige eier, bilen ble brukt siste 5 årene. Mindre brukt de 2 siste da han kjøpte ny bil. Synes ikke giringa er så værst, så vil tro det er gode kasser, hatt 3 andre 525TDS, 2 av de var automat, like gode de, runna 500.000 hadde de gjort å. Da er vinterdekka kommet på. #buuhu 😢 Endret Oktober 18, 2016 av Aanung Rønningen
Bimmerlorris Skrevet Oktober 18, 2016 Skrevet Oktober 18, 2016 Grættis med ny bimmer Aanung Ser jo fin ut den der da Jeg har også lyst på sportsstoler Rett farge og rett interiør Aanung Rønningen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå