Gå til innhold

Calypsorot BMW E36 Coupe Original M-Sport! Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Peak skrev:

Flott bil Enes, denne har fristet meg på finn.no ved flere anledninger. Alltid passet litt dårlig med kjøp der og da. Veldig fin fargekombinasjon, personlig ville jeg beholdt den slik den er innvendig men. Kryr liksom av vader interiør, langt mer sjeldent mellom beige sportsskinnseter i denne kombinasjonen. 

-Savner også en god vaskehall i Drammen, enten med vaskekum eller en plass hvor det faktisk er lov med svamp og bøtte.
Vel så viktig er det med tilgang på vann annet enn høytrykkspyler. 

Ja svamp å bøtte er ikke lov noen steder vel, men di kan jo velge om di får inn penger eller ikke! At det ikke er lov med svamp er bare høl i huet! Man vasker da bilen for å få den rein! Da Mååå man bruke svamp :) Så med mindre det står 10 stk i kø så ser jeg ikke problemet! Hehe eier av vaskehallen ved bowlinga kom engang jeg vaska der å sa det ikke var lov, så da sa jeg nettopp dette å det skjønte han hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Peak skrev:

Flott bil Enes, denne har fristet meg på finn.no ved flere anledninger. Alltid passet litt dårlig med kjøp der og da. Veldig fin fargekombinasjon, personlig ville jeg beholdt den slik den er innvendig men. Kryr liksom av vader interiør, langt mer sjeldent mellom beige sportsskinnseter i denne kombinasjonen. 

-Savner også en god vaskehall i Drammen, enten med vaskekum eller en plass hvor det faktisk er lov med svamp og bøtte.
Vel så viktig er det med tilgang på vann annet enn høytrykkspyler. 

Jo tusen takk! Om jeg isåfall ikke skal bytte om til Vader så må jeg nok ha 2 nye forseter. Ellers må de bli trekt om da skinnet på de har hull... :-/ men det får vi se på med tiden. Kanskje jeg finner et vader interiør i samme farge ? Jeg liker komboen ganske bra egentlig så det hadde vært noe! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Ja svamp å bøtte er ikke lov noen steder vel, men di kan jo velge om di får inn penger eller ikke! At det ikke er lov med svamp er bare høl i huet! Man vasker da bilen for å få den rein! Da Mååå man bruke svamp :) Så med mindre det står 10 stk i kø så ser jeg ikke problemet! Hehe eier av vaskehallen ved bowlinga kom engang jeg vaska der å sa det ikke var lov, så da sa jeg nettopp dette å det skjønte han hehe 

Ja det er grusomt trist.. Bilen blir jo aldri ren om man ikke bruker svamp med mindre du har 1 kg med voks og alt mulig rart på bilen. 

Vasker jeg f.eks ved bowlingen å det ikke er kø så tar jeg frem svampen å bruker den helt til jeg ser at det er kø eller noen som venter på meg. Men som regel pleier ikke det å være et problem heller. Har jeg litt igjen spør jeg bare neste mann om jeg bare kan bli ferdig men om han har dårlig tid tar jeg bare å spyler den ned. Det går som regel ganske greit. :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Peak skrev:

Vaskehallen ved Bowling 1 er relativt grei, elendig såpe men... Hvordan vasker du svampen din? Eventuelt hvordan fyller du bøtta? 

Ja den er ganske grei utenom såpa. Men den tar jeg med hjemmefra uansett. 

Jeg har kjøpt meg bøtte med lokk så jeg fyller bare på en bensinstasjon å lukker det igjen å kjører forsiktig ned. :) Det er ikke noe spring med varmt vann der så det blir vanskelig. :P 

Er bilen veldig skitten vasker jeg den hjemme. Da slipper jeg å tenke på at det skal komme folk hele tiden også. 

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe luring!
Må si jeg savner YX på Bragernes siden stort, alt var tilrettelagt for en grundig håndvask.
Det eneste som faktisk fungerer av "maskinvask" i dag er vel LaserWash? -Vil påstå at bilen blir relativt ren etter en runde i denne, men det kan fremdeles ikke sammenlignes med berøringsvask med svamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peak skrev:

Hehe luring!
Må si jeg savner YX på Bragernes siden stort, alt var tilrettelagt for en grundig håndvask.
Det eneste som faktisk fungerer av "maskinvask" i dag er vel LaserWash? -Vil påstå at bilen blir relativt ren etter en runde i denne, men det kan fremdeles ikke sammenlignes med berøringsvask med svamp.

Ja YX var mye bedre enn det vi har nå til dags i Drammen. Var heller ikke så mye kø der i forhold til Smart Wash ved bowlingen. LaserWash er vell noe av det beste en kan finne av ''maskinvask'' men er enig med deg at den ikke kan sammenlignes med selvvask. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gutter.. 

Jeg trenger litt hjelp ang senkesett til bilen min. Jeg har hatt e36 før men aldri kjøpt senk og veit ikke hva som er av bra kvalitet og bra senk.

Jeg vill ha et oppsett hvor bilen kan gå ganske lavt da jeg skal ha 17" hjul til sommeren. 

Bilen må kunne justeres ganske langt ned og all komfort må ikke bli borte. ( Jeg veit at mye av komfort blir borte men litt må jeg ha igjen ) 

Ser det er tilbud hos gsbildeler nå på Black evolution senk. Er det noen som kjører med denne? Eventuelt fordeler ulemper? 

Og kan den gå ganske langt ned? 

Noen som anbefaler denne? 

Kom med tips og råd! Takk på forhånd :-) 

 

Screenshot_20161028-180838.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt endel av det på e46 og E39 å det er helt topp det 👍 Bare å handle hehe eneste "problemet" er at det kan bli for mykt bak om man skal ha strøken fitment. Til den prisen å i tillegg tuv så er det ikke mye som kan måle seg med det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ivrig86 skrev:

Jeg har hatt endel av det på e46 og E39 å det er helt topp det 👍 Bare å handle hehe eneste "problemet" er at det kan bli for mykt bak om man skal ha strøken fitment. Til den prisen å i tillegg tuv så er det ikke mye som kan måle seg med det 

Skjønner, Da tror jeg at jeg gå for den siden den både er på tilbud og prisen er ikke så ille :) TA Sett osv koster jo 2 lapper mindre så bedre å kjøpe noe bedre kvalitet da. :P 

5 timer siden, BjornarHS skrev:

Har ikke erfaring med det coilover settet, men har hatt, og har supersport vanlig senkesett med fjær og demper. Er veldig fornøyd med kvaliteten vertfall :)

Da blir det vell mest sannsynelig denne siden de fleste liker det :) Er ikke helt sikker på hva som er forskjellen på denne og din men regner med at det er av samme kvalitet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Oslo Motorshow i lillestrøm idag. Utrolig mye flott å se som hvert år! De fleste av gutta har smak på bil! :D 

Kom også over et fint skilt som jeg skal sette opp i garasjen min. Inne eller utenfor veit jeg ikke helt enda :D 

20161030_195120.jpg

20161030_195103.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått senkesettet jeg handlet inn i helga. :-) 

Det ble som nevnt tidligere oppe i tråden Supersport black evolution. 

Bestilte også viftereim men fikk klimareim :-( får bare ta kontakt med gs eller eventuelt bare bestille en ny så har jeg begge reimene nye isteden. :-)

Tror ikke jeg vill montere senk nå siden bilen skal bli brukt i vinter også. Men gleder meg til å få satt det på bilen seinere. :-) 

20161101_211206.jpg

20161101_211214.jpg

20161101_211918.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...