Mr. Erling Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Har jeg ett kommende elektrisk – datamaskin problem? - Bilen var låst opp og stod med fullt lys da jeg hentet den i en P-hall.Historien er: Bilen (f10) min står til daglig parkert i en såkalt kald garasje. I dag (minus 2C) parkerte jeg i ett oppvarmet kjøpesenter og manuelt startet kupevarmen (Webasto) fordi bilen var fortsatt kald og det satt en liten hund og ventet i bilen mens jeg handlet. Handlet ferdig på 15 minutter. Gikk tilbake til bilen. Tok ut hunden, slo av «Webasto» kupevarmer fordi det var blitt varmt i kupeen, og gikk en 20 min. luftetur med hunden. -Da jeg kom tilbake til bilen var den låst opp og hadde fullt lys foran og bak var hele registeret av lys på.( ikke ryggelys) - Har bilen selv gjort dette? - Kan det være at temperaturforskjell - kondens – slitasje (eller hva?) begynner å tære på datamaskinen – styreenhet? - Tåler dårlig temperatur endringer? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet November 5, 2016 Forfatter Share Skrevet November 5, 2016 Anybody? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 Sålenge det kun har skjedd en gang er det umulig å vite hva som er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå