///Bmw-Tor Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2016 Fikk svarte N-merker i dag 😀 Hjalp veldig mye. Men spørs da hvor lang tid det tar før SSV eller Onkel stopper meg da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2016 12 timer siden, ///Bmw-Tor skrev: Endelig funnet lekarsjen, kommer fra den delen som er mellom slangen som går inn på høyre side av den delen med rød ring rundt. Uansett hvor mye jeg leiter på GS så finner jeg ikke delen som går fra den minste røret. Brages har enda ikke funnet den delen etter jeg snakka med dem kl 11 i dag. Kommer noen dråper når bilen står etter bruk. (Mellom den plas delen som er festa på slangen som går inn på den minste delen) Den største er jo den som går fram til radiatoren og ekspansjonstanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Vist du klarer å få av delen så står det nok et delenr på den. Da er det bare å skrive det inn så havner den rett i handlekurven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2016 Fikk en pakke i dag også LED skilt lys fra eBay. Så dem ble montert med engang jeg kom hjem. Ble mye bedre en de matte original lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2016 Endelig litt opphold så man kunne skifte dørpakning og beskyttelsesdekselet bak Men mye vann høyre bak der dekselet har vært borte og pakninga hva slitt og et lite hull. Har endelig fått støvsugd bilen etter jeg kjøpte den for en måned sia 😬 Har ikke hatt tid eller været har hvert for dårlig. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW LOVE Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 On 12/4/2016 at 6:01 PM, ///Bmw-Tor said: https://www.ebay.com/itm/262635711123 Der er alle knappene https://www.ebay.com/itm/302123942195 Der er kun er varme knapp Sorry, mistet login'en her ved PC bytte. Men, tilbake nå:) ..du, de linkene er døde, dessverre. Har du noen annen info om de knappene? navn på dem som solgte, eller noe delenummer e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Si fra hvis du trenger noe deler, min er titansilber (354), har hele bilen enda, da jeg leter etter ny, men har planer om å avskilte før nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 6 timer siden, BMW LOVE skrev: Sorry, mistet login'en her ved PC bytte. Men, tilbake nå:) ..du, de linkene er døde, dessverre. Har du noen annen info om de knappene? navn på dem som solgte, eller noe delenummer e.l.? https://www.ebay.com/itm/262635711123 alle knappene samme selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 5 timer siden, Shattered skrev: Si fra hvis du trenger noe deler, min er titansilber (354), har hele bilen enda, da jeg leter etter ny, men har planer om å avskilte før nyttår Ser etter m-fanger framme og bak, Hella facelift lykter. Men litt lite peng fortiden så skjer ikke i åt hvertfall Skal inn på Brages Molde neste uke og få fikset kjølevæske lekarsjen. Blir ca 1000 kr i arbeid men en og del som må demonteres for å skifte, har verken sikkerlig plass og stå og tid så da setter jeg den bare inn i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW LOVE Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 1 hour ago, ///Bmw-Tor said: https://www.ebay.com/itm/262635711123 alle knappene samme selger Sorry, jeg får bare denne feilmeldingen når jeg prøver linkene dine (men takk anyway! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 3 timer siden, ///Bmw-Tor skrev: Ser etter m-fanger framme og bak, Hella facelift lykter. Men litt lite peng fortiden så skjer ikke i åt hvertfall Skal inn på Brages Molde neste uke og få fikset kjølevæske lekarsjen. Blir ca 1000 kr i arbeid men en og del som må demonteres for å skifte, har verken sikkerlig plass og stå og tid så da setter jeg den bare inn i stedet. Har lykter til deg, men jeg har som sagt ikke begynt demontering . fangeren min er kast. Kan holde deg oppdatert når tida er inne. ///Bmw-Tor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 (endret) 2 timer siden, BMW LOVE skrev: Sorry, jeg får bare denne feilmeldingen når jeg prøver linkene dine (men takk anyway! Hmm rart funket akkurat i safari men funket ikke etter jeg la den inn her på forumet og trykket på linken. Prøv og kopier linken og lim inn i nettleseren funker da. Endret Desember 12, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 40 minutter siden, Shattered skrev: Har lykter til deg, men jeg har som sagt ikke begynt demontering . fangeren min er kast. Kan holde deg oppdatert når tida er inne. Du har vel Depo lykter du samme som jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 22 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev: Du har vel Depo lykter du samme som jeg har? Nei, fysj og fy. Hater alt det står Depo på. Disse er hella. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Forresten, lyktene dine ser ut som hella. Men det kan hende Depo har produsert glassene. Mulig det står bak på reflektorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå