Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svarte N-merker i dag 😀 Hjalp veldig mye. Men spørs da hvor lang tid det tar før SSV eller Onkel stopper meg da 😂

IMG_0107.JPG

IMG_0108.JPG

Skrevet
12 timer siden, ///Bmw-Tor skrev:

Endelig funnet lekarsjen, kommer fra den delen som er mellom slangen som går inn på høyre side av den delen med rød ring rundt. 

IMG_0106.PNG

Uansett hvor mye jeg leiter på GS så finner jeg ikke delen som går fra den minste røret. Brages har enda ikke funnet den delen etter jeg snakka med dem kl 11 i dag. 

Kommer noen dråper når bilen står etter bruk. (Mellom den plas delen som er festa på slangen som går inn på den minste delen) Den største er jo den som går fram til radiatoren og ekspansjonstanken.

Skrevet

Vist du klarer å få av delen så står det nok et delenr på den. Da er det bare å skrive det inn så havner den rett i handlekurven.

Skrevet

Fikk en pakke i dag også LED skilt lys fra eBay. Så dem ble montert med engang jeg kom hjem. 

Ble mye bedre en de matte original lysene. 

IMG_0110.JPG

IMG_0111.JPG

Skrevet

Endelig litt opphold så man kunne skifte dørpakning og beskyttelsesdekselet bak :) Men mye vann høyre bak der dekselet har vært borte og pakninga hva slitt og et lite hull. 

Har endelig fått støvsugd bilen etter jeg kjøpte den for en måned sia 😬 Har ikke hatt tid eller været har hvert for dårlig. 

IMG_0114.JPG

IMG_0115.JPG

IMG_0116.JPG

Skrevet

Si fra hvis du trenger noe deler, min er titansilber (354), har hele bilen enda, da jeg leter etter ny, men har planer om å avskilte før nyttår :P

Skrevet
5 timer siden, Shattered skrev:

Si fra hvis du trenger noe deler, min er titansilber (354), har hele bilen enda, da jeg leter etter ny, men har planer om å avskilte før nyttår :P

Ser etter m-fanger framme og bak, Hella facelift lykter. Men litt lite peng fortiden så skjer ikke i åt hvertfall :P 

Skal inn på Brages Molde neste uke og få fikset kjølevæske lekarsjen. Blir ca 1000 kr i arbeid men en og del som må demonteres for å skifte, har verken sikkerlig plass og stå og tid så da setter jeg den bare inn i stedet. 

Skrevet
3 timer siden, ///Bmw-Tor skrev:

Ser etter m-fanger framme og bak, Hella facelift lykter. Men litt lite peng fortiden så skjer ikke i åt hvertfall :P 

Skal inn på Brages Molde neste uke og få fikset kjølevæske lekarsjen. Blir ca 1000 kr i arbeid men en og del som må demonteres for å skifte, har verken sikkerlig plass og stå og tid så da setter jeg den bare inn i stedet. 

Har lykter til deg, men jeg har som sagt ikke begynt demontering .  fangeren min er kast. Kan holde deg oppdatert når tida er inne. 

Skrevet (endret)
2 timer siden, BMW LOVE skrev:

Sorry, jeg får bare denne feilmeldingen når jeg prøver linkene dine (men takk anyway! :)

feilmeld.jpg

Hmm rart funket akkurat i safari men funket ikke etter jeg la den inn her på forumet og trykket på linken.

Prøv og kopier linken og lim inn i nettleseren funker da.

Endret av ///Bmw-Tor
Skrevet
40 minutter siden, Shattered skrev:

Har lykter til deg, men jeg har som sagt ikke begynt demontering .  fangeren min er kast. Kan holde deg oppdatert når tida er inne. 

Du har vel Depo lykter du samme som jeg har? 

Skrevet
22 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev:

Du har vel Depo lykter du samme som jeg har? 

Nei, fysj og fy. Hater alt det står Depo på. Disse er hella. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...