Gruden Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Hei, jeg har en Bmw 530D, så nå når vinteren har slått oss litt, og hverdagen begynner å bli kald, så ville jeg fikset dieselvarmeren i bilen har en kontroll som jeg forstår bæret av, og håpet noen kunne svare meg litt på hvordan dette fungerer har denne kontrollen /vedlagt bilde, som jeg prøver å få til å fungere. jeg holder inne den nederste knappen (MODE) til den lyser grønt, etterpå trykker jeg ON, noe som gjør at kontrollen blinker med rød lys noen blink. men ingenting skjer hverken i bilen eller med kontrollen etterpå. Noen som vet hvordan man får fikset dette? Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Sjekk denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 4 timer siden, Gruden skrev: Hei, jeg har en Bmw 530D, så nå når vinteren har slått oss litt, og hverdagen begynner å bli kald, så ville jeg fikset dieselvarmeren i bilen har en kontroll som jeg forstår bæret av, og håpet noen kunne svare meg litt på hvordan dette fungerer har denne kontrollen /vedlagt bilde, som jeg prøver å få til å fungere. jeg holder inne den nederste knappen (MODE) til den lyser grønt, etterpå trykker jeg ON, noe som gjør at kontrollen blinker med rød lys noen blink. men ingenting skjer hverken i bilen eller med kontrollen etterpå. Noen som vet hvordan man får fikset dette? Tusen takk! Blinking betyr vel et av to, for lite strøm på batteriet, eller for lite diesel, evt alternativ 3, ikke kaldt nok. Fyrer vel ikke under 5+ grader tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gruden Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 @maxmek Tusen takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gruden Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 @ron jeremey, Takker for svar skiftet nettopp battariet, så kan ikke være det! diesel er det plenty av men må rett å slett prøve å koble den opp som Maxmek sa men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gruden Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 @Maxmek Jeg skal egentlig ikke trenge å koble den til, ettersom den er koblet til av tidligere eiger.. men jeg prøvde ... det eneste som skjer, er at før prøvde å koble den opp sånn, så trykket jeg MODE og så ON, da lyste hele bilen, men ingenting startet. lysene gikk fort av... fortere en når du låser bilen med nøkkel så prøvde jeg den oppskriften, og det samme skjer nå også, bilen bare lyser opp både inni å utpå. men ingenting skjer... Håper på svar fra noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Det høres jo ut som at fjernkontrollen har kontakt med bilen. Men hvis varmeren har prøvd å starte mange nok ganger uten å få start, så låser den seg og er umulig å få startet før feilkoder er slettet. Det er flere tråder her inne som omtaler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå