Gabz Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Hørte en ny og stygg ulyd mens jeg fylte spylervæske i stad. Noen forslag på hva det er? Høres ut som et dårlig lager i servopumpe, kanskje? Er en M47D20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 (endret) Kan høres litt ut som et rullelager som er tomt for fett. Du kan ta av reimene og snurre på alt. Se om noe snurrer for tungt eller alt for lett og støyete. Endret November 14, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 Ja, var det jeg tenkte. Har ny multireim liggende som jeg kunne ha byttet i samme slengen. Må bare ha verktøyet for å ta av viften og noe som går nedi strammeren til å skyve en bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 For å slakke den hydrauliske strammeren bruker du bare en forlenger på 1/2" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 Synes jeg prøvde noen forlengere sist som ble for feite. Skal prøve igjen neste gang med 1/2" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Det går å sette torxen (T50) rett i senter på strammehjulet også, men vær forsiktig med makt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2016 Forfatter Share Skrevet November 16, 2016 Hmm, okei, takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå