Shattered Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 (endret) Det er ikke noen bombe at denne ikke går gjennom EU, som skal være tatt i løpet av november. Men det sitter litt langt inne, siden jeg har bytta snart alt på hele bilen. Så om ikke interessen er her, blir den beholdt! Feil/mangler: - feilmelding i dash på nivåreg (kan kodes vekk, vi har prøvd), systemet er ute av drift. - Lyser også lampe på slitasjevarsler på bremser, har delene, men ikke hatt tid til å bytte. - Setetrekk på førersetet er bortevekk, snart. - lyktene må justeres inn riktig - Det finnes rust her og der, ett dårlig jekkfeste blant annet. Men ingen fare! Positivt: - Bakluka er pen - Fine lykter - Rattet er pent, nylig bytta. - Mye nytt i understell, fjærer bak, nye fjærer og dempere foran - Motor og gir er bra - Har også ekstra interiør stående hjemme, grått. - Nye bremser bak - Svart taktrekk originalt - KM-stand ikke juksa til - Ny viftemotor i dashen - Luftfjæring borte (både positivt og negativt!) Bilder: - Pris? Ser for meg at hvis jeg får 25 lapper og bilen blir inspisert, er jeg heldig! Ta kontakt på PM. Endret April 29, 2017 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Ang. nivåreg, hva menes? At du har prøvd og fått det til, eller at du ikke har lykkes? Hvilket apparat har du brukt? Hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 3 minutter siden, Diiesel skrev: Ang. nivåreg, hva menes? At du har prøvd og fått det til, eller at du ikke har lykkes? Hvilket apparat har du brukt? Hvor står bilen? Systemet er kobla ut pga fjører i stedet for luft, men kompressoren skjønner ikke dette og går enda. Vi prøvde med BMW-scanner 1.4, fikk sletta feilkoden men den kom opp igjen. Står i Vestfold. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 19, 2016 Forfatter Share Skrevet November 19, 2016 Bærearm, tempføler, høydejustering til lykter i orden, men det er fortsatt en del feil til EU. Fint prosjekt for en hobbymekaniker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Har du mangellapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 15 minutter siden, Raymond86 skrev: Har du mangellapp? Nei. Har ikke hatt den inne enda, men det jeg VET om står ovenfor. Skal mekke time til eu til uka, tenkte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallajalla Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2016 Mangellapp vedlagt. Pris for hele bilen vet jeg ikke enda som den står. Tror denne ender opp i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 Selges i deler. Mye solgt, men har blant annet lykter og ratt, osv igjen. Demontering starter i helga som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2017 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Skriv solgt oppe i tråden så folk slipper å gå inn på helt uinteressante tråder eller slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg