Rizna Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 Var og kjørte, så røyk viftereima, kjørte ca 1km uten reima på og parkerte hjemme. neste dag skulle jeg sjekke i kjølevæske beholderen, men kunne ikke se noe kjølevæske der? så jeg lurer på hvordan jeg kan finne ut hvilken farge det er på kjølevæsken? utenom å ta ut noen slanger for og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 Må jo selvsagt fysisk se hvilken kjølevæske som er i systemet da. Så da må du ut med en slange eller sjekke i bunn av ekspansjonstank etc. Med mindre du har noe dokumentasjon fra forrige bytte hvor det står i kvittering e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet November 16, 2016 Forfatter Share Skrevet November 16, 2016 2 minutter siden, Gabz skrev: Må jo selvsagt fysisk se hvilken kjølevæske som er i systemet da. Så da må du ut med en slange eller sjekke i bunn av ekspansjonstank etc. Med mindre du har noe dokumentasjon fra forrige bytte hvor det står i kvittering e.l. Har ingen dokumentasjon. men vil helst unngå å lufte systemet. Er det mulig å fylle opp med f.eks 1L vann, til jeg ser det kommer væske i beholderen, så ser jeg hvilken farge vannet har blandet seg med? så fyller jeg bare på 1L med kjølevæske i den fargen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 (endret) Verdt et forsøk! Eventuelt så er det veldig enkelt og greit å lufte systemet og. Endret November 16, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 Du kan kjøpe PEAK kjølevæske fra feks Meca. Den kan blandes med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 (endret) Gul kjølevæske kan blandes med alt, ellers er det jo bare til å tappe litt av i et kar. Endret November 16, 2016 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå